Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Český Playboy bez nahoty? To by bylo jako nabízet auto bez kol

Rozhodnutí amerického vedení Playboy Enterprises zrušit nahotu na stránkách časopisu Playboy je evidentně výsledkem dlouhodobého průzkumu amerického trhu a součástí nové marketingové strategie společnosti.

Jedná se zřejmě o pokus rozšířit portfolio „velkých“ inzerentů, kteří se doposud zdráhají vstupovat do časopisu typu amerického Playboye.

Je pravděpodobné, že některé mezinárodní edice – zvláště ty, které přejímají větší či menší část amerického obsahu – budou následovat příklad amerického Playboye.

Reklama
Know

Česká edice Playboye je však na americké edici zcela nezávislá. Je to ryze český časopis. Jeho lifestylová koncepce je založená na kvalitní publicistice a na vlastních – decentních, ale nahých – pictorialech. Proto český Playboy určitě nebude následovat americký příklad a zůstane i nadále přesně takový jako doposud.

Vzhledem k tomu, že česká redakce Playboye připravuje také „na klíč“ slovenskou edici Playboye – přibližně 70 procent obsahu tvoří původní česká publicistika – musel jsem se ujistit o tom, že majitelé licence Playboye na Slovensku mají stejný názor jako já.

Obě edice tedy budou pokračovat jako dříve a připravovat náš Playboy naprosto nezávisle na marketingových rozhodnutích, která (možná) platí pro jiné trhy. I když akty krásných žen tvoří sotva 18 procent obsahu českého Playboye, je to část důležitá i pro ty nejinteligentnější čtenáře (a čtenářky, kterých je podle průzkumů zhruba 40 procent).

I proto – jak to trefně vyjádřil jeden z mých externích autorů – nabízet na českém trhu Playboy bez nahoty by bylo stejné, jako přijít na trh s autem, které by nemělo kola.

 

Vlado Olexa, vydavatel a šéfredaktor časopisu Playboy

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)