S reklamními spoty na loterii Eurojackpot, které si hrají s rozdílem mezi milionářem a miliardářem, jsou v Sazce velmi spokojeni. Úspěch zaznamenaly i u diváků, a loterijní společnost tak ohlásila jejich pokračování. Na příští rok a půl má v zásobě přes dvacet TV i on-line spotů s miliardářem Henrym a jejich konečný počet se může vyšplhat až ke třicítce. Inspiraci k jednotlivým pointám sbírala Sazka u agentur, freelancerů i vlastních zaměstnanců. Novinkou bude nasazení tzv. injektážních spotů na stanicích skupiny Nova. Podstatou je odpočítávání reálného času do každého slosování. Loňskou kampaň s miliardářem přebírají také na Slovensku, kde Eurojackpot startuje teprve letos. Na case study s podrobnými výsledky se můžete těšit v jednom z příštích čísel.
„Milionář pije v letadle šampaňské s jahodami, ale miliardář pije jen vodu, protože letadlo řídí sám.“ Na podobných pointách jsou spoty s Henrym postaveny.