Především v souvislosti s Facebookem a Twitterem se v poslední době mluví o panoramatických videích. Nezávisle na tom ale digitální agentura Zaraguza připravila pro společnost Tchibo první kampaň v ČR, která tuto technologii snímání využívá. Uživatelé, kteří zavítají na mobilní web Tchibosvět.cz, se mohou zapojit do hry. V panoramatickém bytě hledají vytipované předměty, za které dostávají slevu na nákup zboží Tchibo. Hráči se tak mohou dostat až na slevu 20 procent. Web je zaměřen především na bytové doplňky a módu, které dnes v portfoliu značky mají větší význam než kdysi dominující káva. Kampaň z české dílny je připravena v několika jazycích a přebrat by ji měli například i v Německu nebo ve Velké Británii. „Technické zpracování vlastně není tak složité, jak by se mohlo zdát. Jednoznačně nejobtížnější je nasnímání prostoru, aby vypadal opravdu profesionálně a realisticky,“ vysvětluje Jan Jelínek, kreativní ředitel pražské Zaraguzy.
V panoramatické kampani si můžete prohlížet virtuální byt podle toho, jak otáčíte smartphonem. V jednotlivých pokojích se pak hledají předměty jako lampa nebo pyžamo.