Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. ČSOB promuje půjčky pro retail a úvěry pro živnostníky

ČSOB spouští hned dvě nové kampaně: koncové zákazníky v retailu oslovuje s nabídkou převedení stávajících půjček do jedné a malé a střední podnikatele s nabídkou úvěru. Reklama určená pro retail navazuje na předchozí koncept rebrandované banky se sloganem Kdo by teď myslel na banku? Kromě televize bude k vidění také na internetu, v outdooru a na pobočkách ČSOB. Kreativu zajistila agentura DDB, produkci a režii spotu Armada Films a Tomáš Řehořek (viz téma čísla). Na kreativě kampaně pro živnostníky v rámci projektu Hledá se obchod se podílela agentura VCCP. V TV spotu figuruje Tomáš Růžička z českobudějovické pražírny kávy Coffee Berry. Kromě projektu kampaň informuje i o produktovém benefitu – úvěru s druhou polovinou bez úroku, kterého mohou klienti využít do konce letošního roku.

Koncept Kdo by teď myslel na banku utváří linku s předchozí komunikací na nové ČSOB Plus konto.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)