ČSOB spouští hned dvě nové kampaně: koncové zákazníky v retailu oslovuje s nabídkou převedení stávajících půjček do jedné a malé a střední podnikatele s nabídkou úvěru. Reklama určená pro retail navazuje na předchozí koncept rebrandované banky se sloganem Kdo by teď myslel na banku? Kromě televize bude k vidění také na internetu, v outdooru a na pobočkách ČSOB. Kreativu zajistila agentura DDB, produkci a režii spotu Armada Films a Tomáš Řehořek (viz téma čísla). Na kreativě kampaně pro živnostníky v rámci projektu Hledá se obchod se podílela agentura VCCP. V TV spotu figuruje Tomáš Růžička z českobudějovické pražírny kávy Coffee Berry. Kromě projektu kampaň informuje i o produktovém benefitu – úvěru s druhou polovinou bez úroku, kterého mohou klienti využít do konce letošního roku.
Koncept Kdo by teď myslel na banku utváří linku s předchozí komunikací na nové ČSOB Plus konto.