Seznam.cz bude propagovat nové funkce svého prohlížeče prostřednictvím sociálních sítí, v TV Nova a na stanicích TV Prima. Půjde o čtyři dvacetivteřinová videa. Interní tým se rozhodl pro produktový spot namísto typičtějších animovaných videí. Představena bude i funkce firemního maskota pejska Krastyho v roli rádce. Mezi nové funkce patří synchronizace oblíbených záložek a hesel, upozornění na nově příchozí e-mailové zprávy i to, že je prohlížeč nejrychlejší cestou na Seznam. Kampaň doprovodí také animované logo společnosti na domovské stránce. Produkci spotů, jejichž dabing i hudba vznikly in-house, zajistila agentura Eallin. „Pro lepší srozumitelnost prohlížeč nazýváme aplikace Seznam.cz. Z uživatelského testování nám tohle označení totiž vzešlo jako pro lidi srozumitelnější,“ vysvětluje Pavel Snížek, manažer produktové komunikace.
Seznam vsadil na maximální názornost a představení produktu.