Reklama
Megaboard

7. Podzimní Kaufland na houbách a na rybách

Podzimní kampaň pro maloobchodní řetězec Kaufland, kterou připravila kreativní agentura Glanzer a Partner, akcentuje typicky české aktivity – houbaření a rybaření. Třicetivteřinové spoty, které navazují na ucelenou korporátní kampaň Z lásky k Česku, běží do počátku listopadu na všech hlavních televizních stanicích – tedy na kanálech skupin Nova, Prima, Barrandov i na České televizi – a ke zhlédnutí jsou i na firemním kanálu YouTube a facebookovém profilu Kauflandu. Média nakupovala Médea, v produkci Barletta Production měl režii renomovaný Michael Baumbruck.


Nové spoty Kauflandu o těch našich českých kratochvílích režíroval zkušený Michael Baumbruck.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

Výzvy
David Pastrňák - zlatý gól v Praze 2024
Public Relations

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
Návrh bez názvu-130
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
Návrh bez názvu-130
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále