Agentury Havas Worldwide Prague, McCann Prague a její aktivační divize Momentum, subjekty ze skupiny Ogilvy Group a pražská pobočka VCCP mají nejvíc nominací v letošním ročníku soutěže efektivity komerční komunikace Effie. Havas do finále postoupil se svými pracemi pro Rodinný pivovar Bernard, Českou pojišťovnu, systém sběru a recyklace obalů Eko-Kom a Národní muzeum. McCann má na shortlistu kampaně pro Vodafone a Raiffeisenbank, zatímco Momentum jde do finále s pracemi pro ING Bank, ŠkoFin a Ferrero. Skupina Ogilvy má ve hře tři realizace samotné Ogilvy & Mather – pro Ford, Air Bank a ministerstvo zdravotnictví – a po jedné od OgilvyOne (kampaň pro Lybar) a Geometry Global (olympijský víceboj Sazky). A konečně VCCP získala nominace za projekty pro Krušovice koncernu Heineken, ČSOB a Sazku. Všechny ostatní subjekty mají na shortlistu dvě nebo jen jednu kampaň. Výsledky soutěže budou vyhlášeny 4. listopadu, součástí slavnostního večera bude i předávání individuálních kreativních cen Best of Best.