Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Havas, McCann a Ogilvy: nejvíc nominací v Effie

Agentury Havas Worldwide Prague, McCann Prague a její aktivační divize Momentum, subjekty ze skupiny Ogilvy Group a pražská pobočka VCCP mají nejvíc nominací v letošním ročníku soutěže efektivity komerční komunikace Effie. Havas do finále postoupil se svými pracemi pro Rodinný pivovar Bernard, Českou pojišťovnu, systém sběru a recyklace obalů Eko-Kom a Národní muzeum. McCann má na shortlistu kampaně pro Vodafone a Raiffeisenbank, zatímco Momentum jde do finále s pracemi pro ING Bank, ŠkoFin a Ferrero. Skupina Ogilvy má ve hře tři realizace samotné Ogilvy & Mather – pro Ford, Air Bank a ministerstvo zdravotnictví – a po jedné od OgilvyOne (kampaň pro Lybar) a Geometry Global (olympijský víceboj Sazky). A konečně VCCP získala nominace za projekty pro Krušovice koncernu Heineken, ČSOB a Sazku. Všechny ostatní subjekty mají na shortlistu dvě nebo jen jednu kampaň. Výsledky soutěže budou vyhlášeny 4. listopadu, součástí slavnostního večera bude i předávání individuálních kreativních cen Best of Best.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)