Reklama
Megaboard

4. Electroworld si vybral Hullabaloo

Prodejce elektroniky Electroworld uzavřel výběrové řízení na reklamní agenturu, které pro zadavatele organizovala agentura Profit Booster a zvítězili v něm kreativci z Hullabaloo. Cílem tendru, jenž probíhal na přelomu prázdnin, bylo najít nosnou ideu, na které bude postavena dlouhodobá komunikace značky. Výběrové řízení bylo dvoukolové, zúčastnilo se ho sedm agentur. Do finále postoupily kromě vítězné agentury ještě McCann Erickson a Mark/BBDO. Dále se tendru zúčastnila agentura S.E.N., která pro Electroworld do té doby pracovala. Časový rámec nové spolupráce není omezen, během září už proběhlo natáčení spotu, který bude nasazen v první polovině října.

S novou kreativou Electroworldu se seznámíme v nejbližších dnech.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále