Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Electroworld si vybral Hullabaloo

Prodejce elektroniky Electroworld uzavřel výběrové řízení na reklamní agenturu, které pro zadavatele organizovala agentura Profit Booster a zvítězili v něm kreativci z Hullabaloo. Cílem tendru, jenž probíhal na přelomu prázdnin, bylo najít nosnou ideu, na které bude postavena dlouhodobá komunikace značky. Výběrové řízení bylo dvoukolové, zúčastnilo se ho sedm agentur. Do finále postoupily kromě vítězné agentury ještě McCann Erickson a Mark/BBDO. Dále se tendru zúčastnila agentura S.E.N., která pro Electroworld do té doby pracovala. Časový rámec nové spolupráce není omezen, během září už proběhlo natáčení spotu, který bude nasazen v první polovině října.

S novou kreativou Electroworldu se seznámíme v nejbližších dnech.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)