Výzkumná společnost Recma vydala opravený žebříček výkonnosti místních mediálních agentur za minulý rok. Na jeho špici se stále drží Médea, která podle prezentovaných odhadů oproti předchozímu roku ještě o 10 procent navýšila spravované klientské rozpočty. Na druhém místě skončil MediaCom, jenž patří pod GroupM a posílil o 19 procent. Na třetí příčce skončila agentura OMD a na čtvrté PHD, obě ze skupiny Omnicom. Na páté pozici se umístila MEC a na šesté Mindshare, obě dvě agentury z rodiny GroupM. Celkový obrat mediálních agentur se podle citované zprávy navýšil oproti roku 2013 o pět procent téměř na miliardu eur. Nejsilnější skupinou mediálních agentur zůstává i nadále GroupM, následovaná Médeou. Bronzovou příčku drží Omnicom a bramborovou medaili si odnáší agentury spadající pod Publicis, tedy Starcom a ZenithOptimedia. Tématu mediálních agentur se detailně věnujeme v Tématu čísla a navazujícím rozhovoru s auditorem Nickem Manningem.