Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Médea se drží v čele tuzemských mediálek

Výzkumná společnost Recma vydala opravený žebříček výkonnosti místních mediálních agentur za minulý rok. Na jeho špici se stále drží Médea, která podle prezentovaných odhadů oproti předchozímu roku ještě o 10 procent navýšila spravované klientské rozpočty. Na druhém místě skončil MediaCom, jenž patří pod GroupM a posílil o 19 procent. Na třetí příčce skončila agentura OMD a na čtvrté PHD, obě ze skupiny Omnicom. Na páté pozici se umístila MEC a na šesté Mindshare, obě dvě agentury z rodiny GroupM. Celkový obrat mediálních agentur se podle citované zprávy navýšil oproti roku 2013 o pět procent téměř na miliardu eur. Nejsilnější skupinou mediálních agentur zůstává i nadále GroupM, následovaná Médeou. Bronzovou příčku drží Omnicom a bramborovou medaili si odnáší agentury spadající pod Publicis, tedy Starcom a ZenithOptimedia. Tématu mediálních agentur se detailně věnujeme v Tématu čísla a navazujícím rozhovoru s auditorem Nickem Manningem.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)