3. Médea se drží v čele tuzemských mediálek

Výzkumná společnost Recma vydala opravený žebříček výkonnosti místních mediálních agentur za minulý rok. Na jeho špici se stále drží Médea, která podle prezentovaných odhadů oproti předchozímu roku ještě o 10 procent navýšila spravované klientské rozpočty. Na druhém místě skončil MediaCom, jenž patří pod GroupM a posílil o 19 procent. Na třetí příčce skončila agentura OMD a na čtvrté PHD, obě ze skupiny Omnicom. Na páté pozici se umístila MEC a na šesté Mindshare, obě dvě agentury z rodiny GroupM. Celkový obrat mediálních agentur se podle citované zprávy navýšil oproti roku 2013 o pět procent téměř na miliardu eur. Nejsilnější skupinou mediálních agentur zůstává i nadále GroupM, následovaná Médeou. Bronzovou příčku drží Omnicom a bramborovou medaili si odnáší agentury spadající pod Publicis, tedy Starcom a ZenithOptimedia. Tématu mediálních agentur se detailně věnujeme v Tématu čísla a navazujícím rozhovoru s auditorem Nickem Manningem.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia