Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. ČT dostala pokutu za scénku s McDonald’s

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání „ocenila“ přehnaný product placement společnosti McDonald’s ve vysílání České televize. Kavčím horám uložila pokutu 350 tisíc korun. Problematická scéna se objevila v pořadu Hokejové poledne 7. května 2015. Komentátorský vstup z fanzóny v nákupním centru Galerie Harfa začal tím, že moderátor přinesl své kolegyni podnos s hamburgerem a hranolkami. Vyšel přitom ze stanu McDonald’s, prošel kolem stěny s logem fast foodu a po usednutí v improvizovaném studiu nabídl občerstvení své kolegyni. Na „svačinku“ moderátoři upozorňovali i slovně, logo firmy bylo často v záběru. RRTV to vyhodnotila jako nepatřičné.


Menu, které vyšlo draho. Tenhle product placement už byl z pohledu vysílací rady poněkud přehnaný.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)