3. ČT dostala pokutu za scénku s McDonald’s

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání „ocenila“ přehnaný product placement společnosti McDonald’s ve vysílání České televize. Kavčím horám uložila pokutu 350 tisíc korun. Problematická scéna se objevila v pořadu Hokejové poledne 7. května 2015. Komentátorský vstup z fanzóny v nákupním centru Galerie Harfa začal tím, že moderátor přinesl své kolegyni podnos s hamburgerem a hranolkami. Vyšel přitom ze stanu McDonald’s, prošel kolem stěny s logem fast foodu a po usednutí v improvizovaném studiu nabídl občerstvení své kolegyni. Na „svačinku“ moderátoři upozorňovali i slovně, logo firmy bylo často v záběru. RRTV to vyhodnotila jako nepatřičné.


Menu, které vyšlo draho. Tenhle product placement už byl z pohledu vysílací rady poněkud přehnaný.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay