Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

1. Grand Prix FLEMA pro OMD, titul pro Starcom

Grand Prix desátého ročníku soutěže FLEMA oceňující nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, získala agentura OMD Czech za projekt Trosečníci na D1, který připravila pro Vodafone.

Inovativní agenturou roku se stala Kaspen/Jung von Matt, následovaná OMD a PHD. Ocenění Inovativní zadavatel získal Vodafone, následovaný společnostmi Mondelez a Volkswagen. Speciální výroční ceny pro českou a slovenskou agenturu desetiletí získaly v Česku Starcom MediaVest Group a na Slovensku Starmedia.

„V každé zemi je několik agentur, které dlouhodobě dělají skvělou práci a získávají ocenění v naší soutěži, nejen dnešní vítězové,“ řekl k tomu ředitel pořádající společnosti Flemedia René Jež, podle kterého byl ovšem letošní rok výjimečný v tom, nakolik soutěž ovládly české subjekty. České mediální agentury totiž zvítězily v celkem pěti kategoriích soutěže, pouze jediné vítězství připadlo subjektu ze Slovenska.

Reklama
Abovalve

FLEMA je vyhlašována společností Flemedia, mediálním poradcem a auditorem, a jedná se o první soutěž, která oceňuje jak přihlašovatele, tak zadavatele. Přihlásit kampaň do soutěže mohl kdokoliv, kdo se podílel na jejím vzniku – tedy mediální agentura, reklamní agentura, zadavatel reklamy nebo médium. Všechny vítězné kampaně je možné zhlédnout na webu soutěže www.flema.cz nebo v její ročence, která vyjde v druhé půlce listopadu.


Hlavní cenu získal projekt Trosečníci na D1, jejž pro Vodafone připravila agentura OMD Czech.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)