Grand Prix desátého ročníku soutěže FLEMA oceňující nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, získala agentura OMD Czech za projekt Trosečníci na D1, který připravila pro Vodafone.
Inovativní agenturou roku se stala Kaspen/Jung von Matt, následovaná OMD a PHD. Ocenění Inovativní zadavatel získal Vodafone, následovaný společnostmi Mondelez a Volkswagen. Speciální výroční ceny pro českou a slovenskou agenturu desetiletí získaly v Česku Starcom MediaVest Group a na Slovensku Starmedia.
„V každé zemi je několik agentur, které dlouhodobě dělají skvělou práci a získávají ocenění v naší soutěži, nejen dnešní vítězové,“ řekl k tomu ředitel pořádající společnosti Flemedia René Jež, podle kterého byl ovšem letošní rok výjimečný v tom, nakolik soutěž ovládly české subjekty. České mediální agentury totiž zvítězily v celkem pěti kategoriích soutěže, pouze jediné vítězství připadlo subjektu ze Slovenska.
FLEMA je vyhlašována společností Flemedia, mediálním poradcem a auditorem, a jedná se o první soutěž, která oceňuje jak přihlašovatele, tak zadavatele. Přihlásit kampaň do soutěže mohl kdokoliv, kdo se podílel na jejím vzniku – tedy mediální agentura, reklamní agentura, zadavatel reklamy nebo médium. Všechny vítězné kampaně je možné zhlédnout na webu soutěže www.flema.cz nebo v její ročence, která vyjde v druhé půlce listopadu.
Hlavní cenu získal projekt Trosečníci na D1, jejž pro Vodafone připravila agentura OMD Czech.