Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tiskový mluvčí: řízená komunikace s médii

Publikace zkušených teoretiků i praktiků vychází vstříc všem, kdo chtějí profesně růst a mají snahu se zdokonalit ve specifickém komunikačním řemesle. Martin Švehla se profesi tiskového mluvčího věnoval většinu svého aktivního života po práci v televizi, Milan Kašík byl zase prvním mluvčím české vlády a v podstatě tuto profesi na zelené louce po listopadu 1989 zakládal. Musím říct, že jsem publikaci přečetl jedním dechem. Je napsaná opravdu prakticky, ale zároveň s velmi sofistikovaným zařazením do teoretických škatulek komunikace (vztah mluvčích k externí a interní komunikaci, vztah k public relations atp.). Kapitolu o krizové komunikaci považuji za nejvydařenější text, co jsem k tomuto tématu kdy četl! O kvalitě dalších částí publikace vypovídají samotné názvy kapitol: Tiskový mluvčí jako definovaná osobnost, kde autoři ukazují postavení mluvčího v organizaci a jeho koordinaci s managementem, nebo Profesní a etické zásady profese mluvčího a Tvůrčí dovednostní předpoklady pro tuto činnost. Kniha je doplněna spoustou zajímavých příkladů a odkazů na praktické konotace tohoto tématu. Čtenářům a zejména zájemcům o práci tiskových mluvčích se dostává do rukou ucelená představa o jejich práci, o vztahu k veřejnému mínění a o tiskové práci obecně. Mohu doporučit všem.

Jiří Wolf
Autor je prezident Českého klubu mluvčích.

Součástí knihy jsou unikátní přílohy o české mediální krajině, třeba etapizaci deníkového a časopiseckého trhu.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)