Reklama
Megaboard

Téma: Seriózní web Blesku a AirJobs hýbaly naším Facebookem

MAM: „Říkáme, že doteď tu byla Nokia, ale my chceme nabídnout iPhone,“ Ivan Bartoš, marketingový ředitel AirJobs.cz.

Jiří Jaroš: Nás napadlo, že bychom vymysleli službu, která by lidem nabídla stránky s obsahem, který hledají. Jmenovalo by se to Atlas a bylo by to něco jako český Google.

Zdeněk Fekar: Jak je za tím EMTC, tak to mluví za všechno. Škoda Bartoše. Nejvíc jsem se smál touze „být LinkedIn“, o čemž se spousta lidí shoduje, že je v Česku k ničemu. Souhlasím ale, že Jobs.cz potřebuje konkurenci, je líný a nenabízí všechno, co by mohl.

Marek Říha: Tak to vám držím palce, sebevědomí by bylo, teď ještě ten opravdovej nápad!

MAM: Blesk se chce vydat cestou seriózního politického zpravodajství a publicistiky. Může netradiční spojení přilákat nové čtenáře?

Radek Šauer: Parlamentní listy se taky tváří seriózně.

Samir Lepara: Pokud chce CNC spustit nebulvární zpravodajství, je to jenom dobře. Ale takový projekt by měl být úplně odstřihnut od značky Blesku.

Václav Loubek: MF DNES se taky tváří seriózně.

Tomáš Tulinger: Vzhledem k tomu, že tady opravdu není seriózní server (iDnes.cz se už změnil na parodii bulváru, Aktuálně.cz je nijaký, navíc nutící „čtenáře“ sledovat dlouhá videa), prostě není, tak možná navzdory odkazu na Blesk.cz se jim to může podařit. Respektive horší budou jen těžko.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále