Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Seriózní web Blesku a AirJobs hýbaly naším Facebookem

MAM: „Říkáme, že doteď tu byla Nokia, ale my chceme nabídnout iPhone,“ Ivan Bartoš, marketingový ředitel AirJobs.cz.

Jiří Jaroš: Nás napadlo, že bychom vymysleli službu, která by lidem nabídla stránky s obsahem, který hledají. Jmenovalo by se to Atlas a bylo by to něco jako český Google.

Zdeněk Fekar: Jak je za tím EMTC, tak to mluví za všechno. Škoda Bartoše. Nejvíc jsem se smál touze „být LinkedIn“, o čemž se spousta lidí shoduje, že je v Česku k ničemu. Souhlasím ale, že Jobs.cz potřebuje konkurenci, je líný a nenabízí všechno, co by mohl.

Reklama
MMcite

Marek Říha: Tak to vám držím palce, sebevědomí by bylo, teď ještě ten opravdovej nápad!

MAM: Blesk se chce vydat cestou seriózního politického zpravodajství a publicistiky. Může netradiční spojení přilákat nové čtenáře?

Radek Šauer: Parlamentní listy se taky tváří seriózně.

Samir Lepara: Pokud chce CNC spustit nebulvární zpravodajství, je to jenom dobře. Ale takový projekt by měl být úplně odstřihnut od značky Blesku.

Václav Loubek: MF DNES se taky tváří seriózně.

Tomáš Tulinger: Vzhledem k tomu, že tady opravdu není seriózní server (iDnes.cz se už změnil na parodii bulváru, Aktuálně.cz je nijaký, navíc nutící „čtenáře“ sledovat dlouhá videa), prostě není, tak možná navzdory odkazu na Blesk.cz se jim to může podařit. Respektive horší budou jen těžko.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu