Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Šárka Pančochová: na sněhu snowboardistka, na vodě surfařka a v KPMG ambasadorka

Loni na podzim spustila KPMG Česká republika novou náborovou kampaň nazvanou Tvůj příběh začíná teď, do které zapojila i úspěšnou českou snowboardistku Šárku Pančochovou. Ta má svým osobním příběhem inspirovat a motivovat vysokoškoláky k zaslání životopisu do KPMG. Šárku firma oslovila hned z několika důvodů – je plná entuzias­mu, má své cíle a plány a dokáže s mladou generací komunikovat jejím jazykem. Snowboarding je navíc u zaměstnanců KPMG populárním sportem. Firma podepsala v létě 2014 se Šárkou Pančochovou dvouletý kontrakt o spolupráci v rámci náborové kampaně.

 

Šárčin příběh

Náborová kampaň „Tvůj příběh začíná teď“ představila studentům život v KPMG prostřednictvím osobních příběhů stávajících zaměstnanců na webu www.pribehzacina.cz. Na stejném místě se mohli studenti s KPMG podělit o svůj vlastní příběh tím, že zaslali svůj životopis. Šárka Pančochová se do kampaně zapojila svým osobním příběhem v náborovém videu, které vzniklo na pracovním veletrhu Šance na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Za inspirací do Špindlu

Ke spolupráci se Šárkou Pančochovou vytvořila KPMG speciální soutěž s mobilní aplikací Test2Job, která studenty připravuje na výběrové řízení ve firmě. Od listopadu do března testovali studenti v aplikaci své znalosti angličtiny, paměť i logické a analytické myšlení a získávali přitom body. Každý měsíc vybrala KPMG studenta s nejlepším skóre, kterého spolu s jeho kamarádem pozvala na exkluzivní víkend se Šárkou ve Špindlerově Mlýně. Společný trénink na sjezdovkách ve Špindlu a finále světového poháru ve snowboardingu si pak užilo osm studentů. Vrcholem náborové sezony v KPMG je tradiční červnová welcome party, kde KPMG vítá nové zaměstnance do svých oddělení. V roli reportérky zde vyzpovídala Pančochová Jana Žůrka, řídícího partnera KPMG, pro další náborové video.

Reklama
ČEZ

Spolupráce se Šárkou v číslech

Náborová kampaň oslovila během roku desetitisíce studentů. Microsite www.pribehzacina.cz navštívilo za deset měsíců přes 50 tisíc uživatelů a KPMG získala téměř 1500 životopisů, z nichž vybrala 116 nových zaměstnanců. Náborové video se Šárkou Pančochovou na Facebooku oslovilo přes 70 000 osob, o víkend se Šárkou Pančochovou ve Špindlerově Mlýně soutěžilo přes 2000 uživatelů aplikace Test2Job. Spolupráce se Šárkou Pančochovou bude v náborové kampani pokračovat i v roce 2016. Studenti budou opět moci soutěžit s mobilní aplikací Test2Job o víkend a trénink se Šárkou na sjezdovkách ve Špindlerově Mlýně. Na několika místech v České republice budou moci zhlédnout premiéru jejího osobního filmového dokumentu a navštívit některou z besed na téma sportovního marketingu. Šárka pak bude studentům zprostředkovávat zážitky ze své přípravy na zimní sezonu prostřednictvím blogu KPMG www.zpodpalubi.cz.

Leták soutěže Test2Job

 

Foto z veletrhu Šance na VŠE
(vpravo – soutěžní aplikace Test2Job)

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)