Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Reklama? To je moje přirozená volba,“ říká kreativní ředitel Ogilvy Ian Adams

Do Evropy přijel, aby se podíval, odkud pocházeli jeho předci. Po Praze zakotvil na dva roky ve slovenském Popradu, kde si jeho přítelkyně dodělávala školu. Pak se vrátili do matičky stověžaté, kde zkusmo požádal o práci v agentuře Mark BBDO. To bylo v roce 2007. A od té doby to začalo klapat.

Grafický designér Ian Adams, rodilý Kaliforňan a pravnuk francouzského cirkusáka a rumunské břišní tanečnice, stihl procestovat všechny ty správné evropské země. A po cestě po několika českých reklamních agenturách aktuálně zakotvil v Ogilvy & Mather, kde bude mít v nově vytvořené pozici druhého kreativního ředitele na starosti práci pro společnost Tesco hned ve čtyřech středoevropských zemích, včetně Česka, v němž Ogilvy tohoto klienta na jaře vyhrála ve výběrovém řízení.

Z Itálie do Popradu

„Původně jsem ovšem chtěl do Itálie. Z Kalifornie mám trochu jinou perspektivu a myslel jsem, že by má přítelkyně do školy do Popradu mohla dojíždět,“ přiznává Adams s tím, že od té doby už se s evropskými reáliemi stačil trochu víc sžít.

Reklama
MMcite

Sžil se i se světem české reklamy. Za svou práci získal ceny na mezinárodních i českých soutěžích – včetně Louskáčku, Epica Awards, Eurobestu, PIAF, Addy Awards a portorožského festivalu Golden Drum – a pracoval pro ty největší klienty, jako jsou Škoda, Wrigley, Pepsi, Pilsner Urquell nebo GE Money Bank.

Reklama jako poslání?

V reklamních soutěžích si obecně váží ocenění udělených za práci pro skutečné klienty – jako byl projekt brandovaných zastávek, které i v Česku doprovázely globální koncept Pepsi Osvěž svůj svět.

Kdyby nedělal komerční komunikaci, byl by uměleckým fotografem. Focení se totiž věnuje ve svém volném čase nejraději. Ale v reálném životě vnímá reklamu jako nejlepší možnou volbu.

Na lidech si nejvíc cení čestnosti. Ale ze všeho nejraději se prohání se svými dětmi pro pražských Průhonicích. „Jako cizinec tady nemám žádnou chatu nebo chalupu. Tak bydlím za městem, abych se během každé cesty z práce cítil jako na výletě,“ vysvětluje kreativní ředitel Ogilvy & Mather Ian Adams.

 

Ian Adams
kreativní ředitel, Ogilvy & Mather

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu