V rukou držíte první vydání našeho týdeníku v novém designu. Zatímco vizuálních změn si patrně všimnete na první pohled, rád bych vás upozornil na ty obsahové.
Každý týden se zaměříme na hlavní téma, které doprovodíme souvisejícím rozhovorem. Tentokrát jsme navštívili největšího výrobce gramodesek na světě. V Loděnici jsme se ptali, jaký marketing pro oslovování světových klientů používají a co přivedlo mezi jejich zákazníky globální hráče zábavního průmyslu. Od držitelů sedmi mezinárodních cen za televizní grafiku se v rozhovoru dozvíte, proč by české firmy měly myslet na rozhýbání svých log a místo katalogů dělat prezentace.
Velkou změnou prošly události týdne. Vybíráme mezi ně jen ty nejdůležitější zprávy, které řadíme do redakčního žebříčku. Větší prostor chceme dát případovým studiím a upozornit tak na zajímavé kampaně, eventy, CSR projekty či designové principy, které mají promyšlené prvky nebo překvapivé výsledky.
Měníme také hodnocení reklamy. Vytvořili jsme stálou devítičlennou porotu MAM, do které jsme přizvali kreativce i zástupce výzkumných agentur. Pravidelně ji jako desátý člen doplní host z řad zadavatelů. Body porotců určí celkové pořadí a nejlepší reklamy na medailových pozicích.
Marketingový ředitel značky Gant nám prozradil filozofii brandu, jenž míří opravdu vysoko, každopádně spustil svou první celosvětovou kampaň. Průzkumů o nákupním chování nám do redakce chodí spousta, ten o mobilních platbách na straně 20 nás zaujal mimo jiné tím, že Češi by ochotně platili pouhým otiskem prstu.
Inspirativní čtení přeje
Filip Rožánek
šéfredaktor
Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].