Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Po sedmi letech v nové podobě

V rukou držíte první vydání našeho týdeníku v novém designu. Zatímco vizuálních změn si patrně všimnete na první pohled, rád bych vás upozornil na ty obsahové.

Každý týden se zaměříme na hlavní téma, které doprovodíme souvisejícím rozhovorem. Tentokrát jsme navštívili největšího výrobce gramodesek na světě. V Loděnici jsme se ptali, jaký marketing pro oslovování světových klientů používají a co přivedlo mezi jejich zákazníky globální hráče zábavního průmyslu. Od držitelů sedmi mezinárodních cen za televizní grafiku se v rozhovoru dozvíte, proč by české firmy měly myslet na rozhýbání svých log a místo katalogů dělat prezentace.

Velkou změnou prošly události týdne. Vybíráme mezi ně jen ty nejdůležitější zprávy, které řadíme do redakčního žebříčku. Větší prostor chceme dát případovým studiím a upozornit tak na zajímavé kampaně, eventy, CSR projekty či designové principy, které mají promyšlené prvky nebo překvapivé výsledky.

Reklama

Měníme také hodnocení reklamy. Vytvořili jsme stálou devítičlennou porotu MAM, do které jsme přizvali kreativce i zástupce výzkumných agentur. Pravidelně ji jako desátý člen doplní host z řad zadavatelů. Body porotců určí celkové pořadí a nejlepší reklamy na medailových pozicích.

Marketingový ředitel značky Gant nám prozradil filozofii brandu, jenž míří opravdu vysoko, každopádně spustil svou první celosvětovou kampaň. Průzkumů o nákupním chování nám do redakce chodí spousta, ten o mobilních platbách na straně 20 nás zaujal mimo jiné tím, že Češi by ochotně platili pouhým otiskem prstu.

Inspirativní čtení přeje

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)