LidskáSíla.cz myslí na férové platy

Úklidovým firmám s možností objednávky služby on-line přibyla konkurence v podobě start-upu LidskáSíla.cz. Spustil jej Robert Vojáček se zkušeností s vedením jiného mladého byznysu – aplikace pro taxislužbu Liftago – společně se svou přítelkyní Michaelou Somolovou a Šimonem Podlipským. Nezbytné počáteční miliony vložil do projektu Tomáš Čupr.

Platforma důvěry a férových platů

„Měníme trh úklidu domácností, který je špatný snad ve všech ohledech (transparentnost, důvěra, kvalita, rychlost, jednoduchost), na službu 21. století, jež bude dostupná většině domácností,“ uvádí sebevědomě hned na počátku Robert Vojáček. „Nenašel jsem agenturu, které bych mohl důvěřovat,“ uvádí Vojáček první impulzy vedoucí ke vzniku té vlastní. S ostatními firmami pro úklid si prý LidskáSíla.cz ani nekonkuruje, neboť obrací zážitek z úklidových služeb „o 180 stupňů“. Tím má zakladatel na mysli rychlost objednávek (na druhý den), pojištění do 10 milionů, služby po telefonu, náhrady v případě nemoci, žádné složité smlouvy pro klienta, konzistentní kvalitu úklidu atd. LidskáSíla.cz vyplácí uklízečkám 110 korun na hodinu (oproti běžným 60-80 Kč). „Mají podporu v kolektivu, vědí, jak mají komunikovat a na co se zeptat. Po úklidu se samy ohodnotí, projdou ‚checklist‘, aby na nic nezapomněly, a ještě zákazníkům nechají v bytě papírek, kde je napsané, které přípravky pro péči o domácnost je třeba dokoupit,“ vysvětluje přístup k ohodnocení dam na úklid vedoucí provozu Michaela Somolová.

Plány do budoucna

Služba LidskáSíla začala vznikat počátkem letošního roku, naživo běží od léta. Do dvou let je cílem dosáhnout 100 tisíc hodin úklidu po celém Česku společně s doplněním dalších služeb. V horizontu roku chtějí zakladatelé přijít minimálně se službami hodinových manželů a instalatérů. V plánu je též mobilní aplikace. V současnosti má firma více než 100 pravidelných předplatitelů úklidu, více než 2000 hodin úklidu měsíčně a desítky žen na úklid pro domácnosti i firmy. Platit za službu lze pouze bezhotovostně.

V marketingovém mixu LidskéSíly jsou využívány zejména Facebook a promokódy, Robert Vojáček by rád začal i s tzv. street marketingem. Dámy na úklid jsou vybaveny růžovými tričky s firemním logem LS.

Strůjci LidskéSíly: zleva Tomáš Čupr, Robert Vojáček, Šimon Podlipský (má na starosti technické zajištění webu) a Michala Somolová.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia