Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hypoteční banka si pro podzimní kampaň vybrala pražské Saatchi & Saatchi

Podzimní kampaň Hypoteční banky, patřící do skupiny ČSOB, připraví pražská agentura Saatchi & Saatchi, se kterou zadavatel spolupracoval už na tvorbě jarní kampaně. Spolupráce je výsledkem uzavřeného výběrového řízení, vyhlášeného na začátku prázdnin.

Tendr pro tři pozvané hráče

Zadavatel oslovil předem vybrané agentury s předem stanovenými kritérii výběru. „Výsledné řešení nám předložily agentury Saatchi & Saatchi, Elite Solutions a Creative Brand. Nakonec jsme si vybrali agenturu Saatchi & Saatchi, spadající do společenství Lion Communications,“ zrekapitulovala průběh tendru pro MAM tisková mluvčí banky Marie Mocková.

Primárním zadáním pro vybranou agenturu bude zajištění podzimní reklamní kampaně. „Smlouva je plánována na období jednoho roku s opcí na další dva roky,“ doplnila Mocková. Podle ní oslovila vítězná agentura zadavatele navrženými koncepty kampaně, nápady a celkově kreativním přístupem.

Reklama
ČEZ

Lucie Garbienova, account direktorka pražských Saatchi & Saatchi, považuje za hlavní cíl spolupráce vytvořit vtipnou a úspěšnou kampaň, která vytěží maximální potenciál produktu Australská hypotéka. „V animovaném světě totiž neexistují téměř žádné hranice, a tak se nápady rodily doslova jeden za druhým. Rozvíjení jednotlivých konceptů byla týmová zábava,“ dodává Garbienova.

Kšeft za 80 mega ročně

Podle monitoringu hrubých reklamních výdajů Admosphere utratila Hypoteční banka v loňském roce za televizní reklamu něco přes 27 milionů korun, což je sice nárůst oproti roku 2013 (20,5 milionu korun), ale pokles oproti předchozím letům, kdy investice do televizních spotů přesáhly 28 milionů v roce 2012, 44 milionů v roce 2011 a 30 milionů v roce 2010. Za prvních sedm měsíců letošního roku utratila Hypoteční banka v televizi necelých 16 milionů korun.

Druhým nejsilnějším mediatypem v mediamixu Hypotečky je internet, kde loni nechala přes 23 milionů korun. Celkem Hypoteční banka utratila za prvních sedm měsíců letošního roku za reklamu v televizi, tisku, on-linu a na outdoorových nosičích necelých 28 milionů korun, zatímco v loňském roce se výsledná částka vyšplhala téměř na 79 milionů korun.

Smlouva je plánována na období jednoho roku s opcí na další dva roky. Marie Mocková

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)