Hypoteční banka si pro podzimní kampaň vybrala pražské Saatchi & Saatchi

Podzimní kampaň Hypoteční banky, patřící do skupiny ČSOB, připraví pražská agentura Saatchi & Saatchi, se kterou zadavatel spolupracoval už na tvorbě jarní kampaně. Spolupráce je výsledkem uzavřeného výběrového řízení, vyhlášeného na začátku prázdnin.

Tendr pro tři pozvané hráče

Zadavatel oslovil předem vybrané agentury s předem stanovenými kritérii výběru. „Výsledné řešení nám předložily agentury Saatchi & Saatchi, Elite Solutions a Creative Brand. Nakonec jsme si vybrali agenturu Saatchi & Saatchi, spadající do společenství Lion Communications,“ zrekapitulovala průběh tendru pro MAM tisková mluvčí banky Marie Mocková.

Primárním zadáním pro vybranou agenturu bude zajištění podzimní reklamní kampaně. „Smlouva je plánována na období jednoho roku s opcí na další dva roky,“ doplnila Mocková. Podle ní oslovila vítězná agentura zadavatele navrženými koncepty kampaně, nápady a celkově kreativním přístupem.

Lucie Garbienova, account direktorka pražských Saatchi & Saatchi, považuje za hlavní cíl spolupráce vytvořit vtipnou a úspěšnou kampaň, která vytěží maximální potenciál produktu Australská hypotéka. „V animovaném světě totiž neexistují téměř žádné hranice, a tak se nápady rodily doslova jeden za druhým. Rozvíjení jednotlivých konceptů byla týmová zábava,“ dodává Garbienova.

Kšeft za 80 mega ročně

Podle monitoringu hrubých reklamních výdajů Admosphere utratila Hypoteční banka v loňském roce za televizní reklamu něco přes 27 milionů korun, což je sice nárůst oproti roku 2013 (20,5 milionu korun), ale pokles oproti předchozím letům, kdy investice do televizních spotů přesáhly 28 milionů v roce 2012, 44 milionů v roce 2011 a 30 milionů v roce 2010. Za prvních sedm měsíců letošního roku utratila Hypoteční banka v televizi necelých 16 milionů korun.

Druhým nejsilnějším mediatypem v mediamixu Hypotečky je internet, kde loni nechala přes 23 milionů korun. Celkem Hypoteční banka utratila za prvních sedm měsíců letošního roku za reklamu v televizi, tisku, on-linu a na outdoorových nosičích necelých 28 milionů korun, zatímco v loňském roce se výsledná částka vyšplhala téměř na 79 milionů korun.

Smlouva je plánována na období jednoho roku s opcí na další dva roky. Marie Mocková

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)