Jakákoliv změna designu u jednoho z nejmocnějších subjektů na světě má na jeho vnímání obrovský vliv. Právě proto je dobré vidět, že je to změna pozitivní. Zastřešuje totiž několikaletý systematický vývoj na nižších patrech produktů a služeb společnosti. Ty nyní sjednocuje do komplexní struktury korporátní identity s novou typografií a například i s rozsáhlým systémem piktogramů pro různé druhy komunikace. Oslovilo mě, jak je nové řešení jednoduché, ale i solidní a sympatické. Celé je navíc připravené fungovat na různorodých platformách. Samotné původní logo a celý charakteristický „no design“ přístup zřejmě vznikly historicky. Ostatně obdobně jako mnohá loga začínajících firem u nás. To znamená, že vznikla živelně a bez spolupráce s kvalitními designéry. Původní logotyp užíval poměrně archaicky a naivně působící font, a proto je tento vývoj s ohledem na obrovský boom aktivit společnosti logický. Nejpřekvapivější je na změně vlastně to, že přichází až teď. I když nedávný vznik holdingu Alphabet je opravdu pádným důvodem.
Logo internetového gigantu prošlo již sérií redesignů, ale ten poslední v řadě je jednoznačně nejradikálnější. Společnost se zcela zbavila dříve neodmyslitelného písma a využit byl zcela nový bezpatkový font nazvaný Product Sans. Zachována však zůstala typická čtveřice barev, se kterou se pracuje i v dalších vizuálních motivech.