Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Google změnil logo. Co na tom trvalo tak dlouho?

Jakákoliv změna designu u jednoho z nejmocnějších subjektů na světě má na jeho vnímání obrovský vliv. Právě proto je dobré vidět, že je to změna pozitivní. Zastřešuje totiž několikaletý systematický vývoj na nižších patrech produktů a služeb společnosti. Ty nyní sjednocuje do komplexní struktury korporátní identity s novou typografií a například i s rozsáhlým systémem piktogramů pro různé druhy komunikace. Oslovilo mě, jak je nové řešení jednoduché, ale i solidní a sympatické. Celé je navíc připravené fungovat na různorodých platformách. Samotné původní logo a celý charakteristický „no design“ přístup zřejmě vznikly historicky. Ostatně obdobně jako mnohá loga začínajících firem u nás. To znamená, že vznikla živelně a bez spolupráce s kvalitními designéry. Původní logotyp užíval poměrně archaicky a naivně působící font, a proto je tento vývoj s ohledem na obrovský boom aktivit společnosti logický. Nejpřekvapivější je na změně vlastně to, že přichází až teď. I když nedávný vznik holdingu Alphabet je opravdu pádným důvodem.

 

 

Logo internetového gigantu prošlo již sérií redesignů, ale ten poslední v řadě je jednoznačně nejradikálnější. Společnost se zcela zbavila dříve neodmyslitelného písma a využit byl zcela nový bezpatkový font nazvaný Product Sans. Zachována však zůstala typická čtveřice barev, se kterou se pracuje i v dalších vizuálních motivech.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)