Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dveře jsou otevřené pro všechny, kteří chtějí našemu oboru pomoci

Rád bych tady – na výzvu týdeníku MAM – reagoval na názor mého kolegy Tomáše Belka z agentury Ogilvy & Mather, který byl v této rubrice publikován minulý týden.

Takže, milý Tomáši, nic neskrýváme ani nezametáme pod stůl. Agentura roku byla tvořena třemi základními pilíři a ve dvou z nich došlo při počítání k chybám. Jednu z nich šlo napravit: součet bodů za soutěže. Druhou bohužel ne. Šlo o chybně zadanou metodiku výzkumu popularity agentur. Výzkum zopakovat nešlo, protože v roce 2015 už nezjistíte, co si klienti o agenturách v roce 2014 mysleli.

Výkonný management se omluvil. Agenturám, kterých se to týkalo nejvíce, i osobně. Prezidium z toho vyvodilo důsledky v rámci jeho hodnocení.

Reklama
ČEZ

V komisi pro soutěž agentury roku je mimo jiné vedení agentur Y&R, Wunderman, Ogilvy, McCann, Havas. Rozhodnutí bylo jednohlasné: zrušit tento ročník. To bylo komunikováno všem členským agenturám.

Navíc jsme se shodli, že se dá na soutěži ještě zapracovat. Udělat ji atraktivnější pro víc agentur i klientů. Tak, aby lépe sloužila k propagaci hodnoty naší práce. Tomu se teď věnuje rozšířená pracovní skupina pod vedením Martina Klča. Do konce roku bude Martin schopen oznámit výsledek a nové pojetí soutěže.

Jak jsem včera měl možnost sledovat práci komise, věřím, že výsledek bude i dřív. Pokud má někdo zájem a nápad na další vylepšení, je vítán, ať již prostřednictvím zástupce své agentury v pracovní skupině, či přímo. V rámci asociace teď funguje pět pracovních skupin a po Férovém tendru budou již brzy další výstupy. Dveře jsou otevřené pro všechny, kteří chtějí našemu oboru pomoci.

Jan Binar, prezident, Asociace komunikačních agentur

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu