7. Omnicom spojil agenturní produkce do megastudia

Mediální holding Omnicom Group spojil newyorské produkční kapacity agentur BBDO, DDB a TBWA do jediné entity, kterou nazval eg+ Worldwide. Nový subjekt je charakterizován jako globální implementační a produkční agentura, která se zaměří na produkční strategie s důrazem na klíčové ukazatele výkonu. Podle týdeníku Adweek však Omnicomu nejde jen o snižování nákladů pomocí synergií, ale chce především rozšířit portfolio svých služeb o výrobu obsahu, lokální cílení kampaní a real time marketing.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard