7. Omnicom spojil agenturní produkce do megastudia

Mediální holding Omnicom Group spojil newyorské produkční kapacity agentur BBDO, DDB a TBWA do jediné entity, kterou nazval eg+ Worldwide. Nový subjekt je charakterizován jako globální implementační a produkční agentura, která se zaměří na produkční strategie s důrazem na klíčové ukazatele výkonu. Podle týdeníku Adweek však Omnicomu nejde jen o snižování nákladů pomocí synergií, ale chce především rozšířit portfolio svých služeb o výrobu obsahu, lokální cílení kampaní a real time marketing.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345