Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Omnicom spojil agenturní produkce do megastudia

Mediální holding Omnicom Group spojil newyorské produkční kapacity agentur BBDO, DDB a TBWA do jediné entity, kterou nazval eg+ Worldwide. Nový subjekt je charakterizován jako globální implementační a produkční agentura, která se zaměří na produkční strategie s důrazem na klíčové ukazatele výkonu. Podle týdeníku Adweek však Omnicomu nejde jen o snižování nákladů pomocí synergií, ale chce především rozšířit portfolio svých služeb o výrobu obsahu, lokální cílení kampaní a real time marketing.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)