Svoji novou vizuální identitu podpoří společnost Visa reklamní kampaní s podtitulem Vždy s vámi, která startuje 14. září a poběží až do konce října. V rámci kampaně Visa ukáže ve třech televizních spotech jednotlivé platební metody – bezkontaktní platbu, on-line placení a platbu s vložením karty do terminálu. Na internetu a na webu Visa.cz navíc poběží i šedesátisekundový spot, který vzájemně propojí jednotlivá témata v jeden příběh. „Je o každodenní zkušenosti, kdy se v jednom okamžiku každý prodávající mění v kupujícího. Sdělení chce zdůraznit spolehlivost systému,“ uvedl Jiří Böhm z PR agentury Grayling, která společnost zastupuje na českém trhu. Televizní spoty poběží na Nově a Primě, dále bude kampaň vidět na nejnavštěvovanějších portálech včetně jejich mobilních verzí. Bude rovněž propagována partnerskými bankami Visy Europe. Strategii a kreativní aspekt kampaně řídí agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií a plánování obstarává MEC.
Bezkontaktní platby jako jeden z motivů nových spotů Visy, které lokalizovali Saatchi & Saatchi.