Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Visa s novou identitou a vždy s vámi

Svoji novou vizuální identitu podpoří společnost Visa reklamní kampaní s podtitulem Vždy s vámi, která startuje 14. září a poběží až do konce října. V rámci kampaně Visa ukáže ve třech televizních spotech jednotlivé platební metody – bezkontaktní platbu, on-line placení a platbu s vložením karty do terminálu. Na internetu a na webu Visa.cz navíc poběží i šedesátisekundový spot, který vzájemně propojí jednotlivá témata v jeden příběh. „Je o každodenní zkušenosti, kdy se v jednom okamžiku každý prodávající mění v kupujícího. Sdělení chce zdůraznit spolehlivost systému,“ uvedl Jiří Böhm z PR agentury Grayling, která společnost zastupuje na českém trhu. Televizní spoty poběží na Nově a Primě, dále bude kampaň vidět na nejnavštěvovanějších portálech včetně jejich mobilních verzí. Bude rovněž propagována partnerskými bankami Visy Europe. Strategii a kreativní aspekt kampaně řídí agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií a plánování obstarává MEC.

Bezkontaktní platby jako jeden z motivů nových spotů Visy, které lokalizovali Saatchi & Saatchi.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)