Reklama
Megaboard

6. Visa s novou identitou a vždy s vámi

Svoji novou vizuální identitu podpoří společnost Visa reklamní kampaní s podtitulem Vždy s vámi, která startuje 14. září a poběží až do konce října. V rámci kampaně Visa ukáže ve třech televizních spotech jednotlivé platební metody – bezkontaktní platbu, on-line placení a platbu s vložením karty do terminálu. Na internetu a na webu Visa.cz navíc poběží i šedesátisekundový spot, který vzájemně propojí jednotlivá témata v jeden příběh. „Je o každodenní zkušenosti, kdy se v jednom okamžiku každý prodávající mění v kupujícího. Sdělení chce zdůraznit spolehlivost systému,“ uvedl Jiří Böhm z PR agentury Grayling, která společnost zastupuje na českém trhu. Televizní spoty poběží na Nově a Primě, dále bude kampaň vidět na nejnavštěvovanějších portálech včetně jejich mobilních verzí. Bude rovněž propagována partnerskými bankami Visy Europe. Strategii a kreativní aspekt kampaně řídí agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií a plánování obstarává MEC.

Bezkontaktní platby jako jeden z motivů nových spotů Visy, které lokalizovali Saatchi & Saatchi.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále