Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. AMI Communications vyhrála PR Teska

PR agentura AMI Communications zvítězila ve výběrovém řízení na zajišťování veškeré korporátní komunikace společnosti Tesco ČR. Šestitýdenní tendr se orientoval primárně na znalosti PR agentur v potravinářském segmentu, cílení na zákazníka a kreativitu a pružnost komunikačního týmu. „Během tří kol se nám představilo 12 agentur, z nichž AMI prokázala největší zkušenosti a dokázala pružně reagovat na naše zadání a požadavky,“ říká k tendru manažer externí komunikace Teska Václav Koukolíček. Podle senior konzultanta AMI Vladana Crhy se agentura ve své práci zaměří na „klíčové atributy společnosti“. Tesco je třetím největším maloobchodním řetězcem u nás a také jedním z největších zadavatelů nadlinkové reklamy – v první polovině letošního roku na ni podle monitoringu vydalo téměř 260 milionů korun, což ho řadí na 17. příčku žebříčku největších inzerentů.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)