PR agentura AMI Communications zvítězila ve výběrovém řízení na zajišťování veškeré korporátní komunikace společnosti Tesco ČR. Šestitýdenní tendr se orientoval primárně na znalosti PR agentur v potravinářském segmentu, cílení na zákazníka a kreativitu a pružnost komunikačního týmu. „Během tří kol se nám představilo 12 agentur, z nichž AMI prokázala největší zkušenosti a dokázala pružně reagovat na naše zadání a požadavky,“ říká k tendru manažer externí komunikace Teska Václav Koukolíček. Podle senior konzultanta AMI Vladana Crhy se agentura ve své práci zaměří na „klíčové atributy společnosti“. Tesco je třetím největším maloobchodním řetězcem u nás a také jedním z největších zadavatelů nadlinkové reklamy – v první polovině letošního roku na ni podle monitoringu vydalo téměř 260 milionů korun, což ho řadí na 17. příčku žebříčku největších inzerentů.