Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Facebook inovuje stránky, Instagram rozšířil inzerci

Facebook rozšířil možnosti firemních profilů (stránek) a upravil jejich fungování na mobilních telefonech. Výzvy k akci jsou nyní viditelnější: tlačítka jsou větší, jasnější a umístěná hned pod fotografií v záhlaví. Díky tomu mohou uživatelé jedním kliknutím přejít například do e-shopu. Zavedeny byly dvě nové, volitelné karty, Služby a Obchod, na kterých mohou firmy představit své hlavní produkty s fotkou, názvem a jednořádkovým popiskem. Další podobné novinky jsou v plánu.

Novými službami vyšel firmám vstříc také Instagram. Rozšířil počet zemí, ve kterých jsou dostupné reklamní kampaně Instagram Ads. V další fázi chystané na 30. září by měla být i Česká republika, rozhraní je už částečně přeložené do češtiny. Příspěvky podpořené investicí do reklamy se podobně jako na Facebooku řadí mezi obsah sdílený sledovanými účty. Reklamy mohou obsahovat víc obrázků najednou, mezi kterými uživatel listuje tažením prstu doleva nebo doprava (formát Carousel Ads). Listování je zakončeno výzvou k akci, většinou proklikem na produktovou stránku.

Ostatní novinky jsou obsahové: maximální povolená délka videí se nedávno zvýšila na 30 sekund a už není nutné ořezávat obrázky ani videa na čtvercový formát.

Reklama
MMcite

Výzvy k akci jsou v mobilní podobě stránek na Facebooku výraznější a přibyly nové záložky.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)