Facebook rozšířil možnosti firemních profilů (stránek) a upravil jejich fungování na mobilních telefonech. Výzvy k akci jsou nyní viditelnější: tlačítka jsou větší, jasnější a umístěná hned pod fotografií v záhlaví. Díky tomu mohou uživatelé jedním kliknutím přejít například do e-shopu. Zavedeny byly dvě nové, volitelné karty, Služby a Obchod, na kterých mohou firmy představit své hlavní produkty s fotkou, názvem a jednořádkovým popiskem. Další podobné novinky jsou v plánu.
Novými službami vyšel firmám vstříc také Instagram. Rozšířil počet zemí, ve kterých jsou dostupné reklamní kampaně Instagram Ads. V další fázi chystané na 30. září by měla být i Česká republika, rozhraní je už částečně přeložené do češtiny. Příspěvky podpořené investicí do reklamy se podobně jako na Facebooku řadí mezi obsah sdílený sledovanými účty. Reklamy mohou obsahovat víc obrázků najednou, mezi kterými uživatel listuje tažením prstu doleva nebo doprava (formát Carousel Ads). Listování je zakončeno výzvou k akci, většinou proklikem na produktovou stránku.
Ostatní novinky jsou obsahové: maximální povolená délka videí se nedávno zvýšila na 30 sekund a už není nutné ořezávat obrázky ani videa na čtvercový formát.
Výzvy k akci jsou v mobilní podobě stránek na Facebooku výraznější a přibyly nové záložky.