Zpěvačka Lucie Bílá se od minerální vody Ondrášovka, jejíž tváří se stala před dvěma lety, posunula ke kávě. Svou účastí v kampani podpořila uvedení nového produktu značky Tchibo, kávy For Black’n White. V domácím videu vyzvala své facebookové fanoušky, aby jí pomohli s rozhodnutím, zda se má přejmenovat na Černou. Hlasování pak uživatele dovedlo na microsite LucieČerná.cz, na které je další video uklidnilo, že Lucie bude nadále Bílá a jenom propaguje kávu. S minimálními náklady na média se podařilo zasáhnout 675 000 uživatelů českého a slovenského Facebooku. Podle facebookových statistik měla videa 12procentní engagement rate. Microsite a remarketing zadala společnost Tchibo Praha agentuře Brainz.
Další známou tvář najaly mobilní telefony Honor, které oznámily marketingovou spolupráci s olympijskou vítězkou ve snowboardcrossu Evou Samkovou. Imageová kampaň proběhne v off-line i on-line médiích a také v tomto případě bude mít důležitý význam microsite. Na stránkách JízdasEvou.cz proběhne soutěž pro fanoušky. „Kampaně se špičkovými sportovci, kteří šíří dobré jméno České republiky, u nás fungují,“ vysvětluje marketingový manažer Tomáš Veselý. „Eva Samková je, stejně jako například Jaromír Jágr, příkladem sportovní hvězdy, která si dokázala získat sympatie bez nadsázky celého národa,“ dodává. O využívání sportovců v marketingu a reklamě čtěte v hlavním tématu MAM.
Olympijská vítězka ve snowboardcrossu Eva Samková propaguje značku Honor, která je na českém trhu teprve od listopadu loňského roku.