1. Tchibo zlákalo Bílou, Samková podpoří Honor

Zpěvačka Lucie Bílá se od minerální vody Ondrášovka, jejíž tváří se stala před dvěma lety, posunula ke kávě. Svou účastí v kampani podpořila uvedení nového produktu značky Tchibo, kávy For Black’n White. V domácím videu vyzvala své facebookové fanoušky, aby jí pomohli s rozhodnutím, zda se má přejmenovat na Černou. Hlasování pak uživatele dovedlo na microsite LucieČerná.cz, na které je další video uklidnilo, že Lucie bude nadále Bílá a jenom propaguje kávu. S minimálními náklady na média se podařilo zasáhnout 675 000 uživatelů českého a slovenského Facebooku. Podle facebookových statistik měla videa 12procentní engagement rate. Microsite a remarketing zadala společnost Tchibo Praha agentuře Brainz.

Další známou tvář najaly mobilní telefony Honor, které oznámily marketingovou spolupráci s olympijskou vítězkou ve snowboardcrossu Evou Samkovou. Imageová kampaň proběhne v off-line i on-line médiích a také v tomto případě bude mít důležitý význam microsite. Na stránkách JízdasEvou.cz proběhne soutěž pro fanoušky. „Kampaně se špičkovými sportovci, kteří šíří dobré jméno České republiky, u nás fungují,“ vysvětluje marketingový manažer Tomáš Veselý. „Eva Samková je, stejně jako například Jaromír Jágr, příkladem sportovní hvězdy, která si dokázala získat sympatie bez nadsázky celého národa,“ dodává. O využívání sportovců v marketingu a reklamě čtěte v hlavním tématu MAM.


Olympijská vítězka ve snowboardcrossu Eva Samková propaguje značku Honor, která je na českém trhu teprve od listopadu loňského roku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia