Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Wüstenrot servíruje sardinky

Nová kampaň na podporu Půjčky ProBydlení finančního domu Wüstenrot se sloganem „Nebuďte konzervy! Rekonstruujte!“ zdůrazňuje potřebu rekonstrukce vlastního bydlení. Jejím hlavním vizuálním motivem je krabička od rybiček, v níž je vidět starší byt, který si na první pohled říká o změnu. Kreativní a produkční část kampaně připravila agentura Scholz & Friends Praha, mediální prostor zajišťuje Médea. Kampaň začíná od 1. září v OOH, on-linu, PR a POS materiálech a od 24. září bude podpořena TV spotem.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130