Polovina (53 %) respondentů nejezdí s taxi vůbec a více než třetina (38 %) s nimi jezdí výjimečně. O trochu více jsou taxi využívána v Praze a ve větších městech. Typickými situacemi, kdy respondenti využívají taxi, jsou cesty na různé akce, večírky nebo z akcí zpět domů po požití alkoholu a v případě, že je horší dostupnost jiných spojů. Někteří využívají taxi také v nouzových situacích, kdy se potřebují rychle přepravit na jiné místo (např. k lékaři, do nemocnice), nebo při cestě na/z letiště.
Pokud se zaměříme pouze na respondenty, kteří alespoň někdy využívají taxi, tak jich nejvíce jezdí s přáteli (34 %), což je populární zejména u mladší generace (15-29 let). Polovina z těch, kteří taxi služby využívají (51 %), má svou oblíbenou taxi službu, kterou si téměř vždy objednává předem, třetina (33 %) si objednává různé či náhodné předem a 16 % si shání taxi na ulici. Co se týká různých alternativ přepravy (např. Uber, Liftago, Wundercar apod.), nejsou mezi internetovou populací téměř vůbec využívané. Většina (81 %) nevyužila žádnou, spolujízdu s cizím člověkem využilo 7 % internetové populace, Liftago 3 % a Uber 2 % (v Praze 5 %).
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.