Martin Kopřiva: Já teď četl několik inzerátů, kdy člověk hledal někoho, kdo mu navrhne logo a nějaký propagační materiály za 500. Upozorňuji, že byl inzerát myšlen naprosto vážně.
Martin Gres: Ano, na Facebooku vedli dokonce čeští majitelé prosperujících firem – čili dle našeho měřítka žádné duté hlavy:) – diskuzi nad nějakým americkým webem, kde hned několik návrhů od několika soutěžících dostane za hodnotu odpovídající 200 korunám. Pochopil jsem to tak, že ve svém omezeném rozhledu se těšili jak malé děti, jak mazaně mohou ušetřit. Jsem autorem asi 25 grafických manuálů, ale ukončil jsem to před asi 10 lety.
Filip Šmaus: Tohle teď frčí na billboardech po Českých Budějovicích. (Ne)oficiální logo oslav založení. Ale je pravda, že to zadali reklamce…
Martin Gres: Pro síto a tampon na reklamní předměty oříšek – dost drahá varianta:)
Tracker Usilampatti Man: Aspoň tiskař vydělá na vícebarevném tisku:)
Čtenáři M&M komentují, jak se v Česku typicky poptávají loga ve veřejné sféře. Zdá se, že touha dostat Picassa za cenu omalovánek jen tak rychle nevymizí.
M&M: Literární kritik Hellmuth Karasek recenzuje nový katalog Ikea 2016. Respektovaný odborník je ironický, vtipný, odkazuje na Freuda i Goetha.
Petr Roth: Povedený. Ovšem málo se ví, že se němečtí kreativci při realizaci této kampaně inspirovali (nebo to rovnou obšlehli?) ve Sklepě;)
Kampaň agentury Wirz Werbung pro prodejny Ikea připomněla starý skeč divadla Sklep, ve kterém parodovalo pořad Katovna recenzováním Bible.