Tesco děkuje učitelům

Do vlny kampaní spojených se začátkem školního roku vpluje i obchodní řetězec Tesco, který na českém trhu představuje on-line kampaň s názvem Díky učitelům od agentury Made by Vaculik. Na microsite Díkyučitelům.itesco.cz si lidé mohou vyzkoušet roli učitelky Zuzany Tlučkové. Tesco uvedlo již loni na Slovensku podobný projekt s názvem Diktát. Každý, kde se role učitelky až do 22. září zhostí, může hrát o základní vybavení do školy, tablet a další věcné ceny.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk