Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sex v reklamě neprodává

Sex v reklamě prý neprodává, protože divák se soustřeďuje na samotnou erotiku a zapomíná, co se mu reklama snaží prodat. Tvrdí to alespoň nová studie, kterou na univerzitě v americkém státě Ohio realizoval tým pod vedením profesora komunikace a psychologie Brada Bushmana a informoval o ní magazín Psychological Bulletin. Podle studie sexuální a násilné motivy v reklamě vyžadují víc kognitivních zdrojů a lidskému mozku tak zbývá méně kapacity na to, aby si pamatoval, s jakými produkty se erotika a násilí pojily. Výzkum na vzorku 8489 dobrovolníků konkrétně zjistil, že se stupňující se sexualitou reklamy klesají třeba zapamatovatelnost značky nebo úmysl nakupovat.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)