Poté co společnost Unilever na jaře kompletně rebrandovala produktovou řadu značky Savo, rozhodla se inovovaný design podpořit novou televizní kampaní. Kampaň odstartovala v Čechách i na Slovensku začátkem srpna. Třicetivteřinový spot se drží původní „vtipné“ koncepce, pro kterou se rozhodl využít výstupů z údajně reálného výzkumu, podle kterého Savo doporučuje devět z deseti žen. Ve spotu se věnují právě oné desáté ženě a její snaze poradit si jinak se „skoro každým problémem v domácnosti“. Reklama je dílem kreativní agentury Young & Rubicam a režiséra Daniela Růžičky. „Náš koncept je založen na reálných datech z výzkumu mezi českými a slovenskými spotřebiteli a jsme opravdu rádi, že jsme díky tomu mohli přijít s kampaní, která se od tradiční propagace čističů výrazně liší,“ doplňuje Lenka Křížová, BD&BB manažerka Savo pro Českou a Slovenskou republiku. Nová řada WC čističů se skládá ze čtyř variant – Savo WC Oceán, Savo WC Louka, Savo WC Turbo a Savo WC Citrón.