Tuzemská pobočka Raiffeisenbank ukončila několikaměsíční výběrové řízení na agentury pro oblast digitálního marketingu. Tendr prošel několika koly a finálový výběr byl proveden minulý týden.
Tři tendry v jednom
Cílem výběrového řízení bylo vybrat agenturní podporu pro digitální oblast, vybraní partneři tak budou mít za úkol pokrýt rozvoj webových stránek, sociální média a digitální marketing. „Výsledkem bylo spojení do dvou oblastí – digitální marketing, který zahrnuje kreativní zastřešení on-line kampaní spolu se social media marketingem, a správa a rozvoj webu,“ upřesnil Jan Nechvíle, specialista digitálního marketingu Raiffeisenbank.
Zadavatel oslovil větší množství tuzemských on-line agentur, podle informací M&M až dvanáct. „Jsme velice rádi, že je v České republice skutečně z čeho vybírat, a o to těžší byl souboj samotných agentur,“ dodává Nechvíle.
Konečným vítězem se stala agentura Elite Solutions pro oblast kreativa on-line kampaní a social marketing a agentura Multimedia atelier pro oblast rozvoje webu.
Vítězství v tendru si pochvaluje i Jan Javornický, managing director Elite Solutions. „Je skvělé, že Raiffka v sobě nachází chuť a odvahu ke kreativní komunikaci. Přesně to nás baví a myslíme si, že to není jen doména piv nebo čokolád, ale právě i u banky vidíme spoustu prostoru pro zajímavé kampaně a projekty,“ uvedl pro M&M Javornický.
Mluvčí Raiffeisenbank Tomáš Zavoral odmítl komentovat spekulace o převzetí konkurenční Citibank. Podle informací M&M by po případném sloučení obou institucí měla být část agenturních partnerů převzata, část přetendrována a s poslední částí by spolupráce byla ukončena.
On-line kreativu pořeší Elite Solutions, správu webu obstarají Multimedia atelier. O technickou stránku se bance starají Trask Technologies.