Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Radegast oceňuje černou práci na ledu

Pivovar Radegast je partnerem hokejové Tipsport extraligy (TELH), a proto hledal způsob, jak partnerství vhodně aktivovat. Nakonec se značce ve spolupráci s agenturou Concept One podařilo nejen se viditelně propojit s českým hokejem, ale také přinést fanouškům, odborníkům i samotným hráčům novou dimenzi hry. Za zapamatovatelnou a výraznou aktivací stojí projekt Radegast index, který vyzdvihuje a komunikuje charakteristiky společné pro Radegast i hokej, jako jsou zejména obětavost, bojovnost a překonávání překážek.

Realizace: Radegast index

Cílem projektu bylo zvýšit awareness o partnerství Radegastu s hokejem. Radegast vnesl do TELH zbrusu novou oficiální statistiku. Sledována je od sezony 2013/14 a zaměřuje se na bojovnost a obětavost hráčů. Radegast index se skládá se z +/- bodů, blokování střel a blokování hráče (hit), což je fyzický kontakt s výjimkou faulu, který vede k zastavení nebo „dohrání“ soupeře. Na základě Radegast indexu je každý měsíc vyhlášen Radegast index hráč, který na jeden měsíc obléká zelenou helmu pro největšího bojovníka. „S vedením extraligy a se svazem jsme se shodli na unikátní statistice, která oceňuje černou práci, tedy primárně ty hráče, kteří nedávají góly, ale pro tým jsou neméně důležití. V současném hokeji totiž rozhoduje i obětavost a nasazení jednotlivých hráčů,“ vysvětluje Miroslav Peichl, marketingový manažer značky Radegast.

Zápasy očima bojovníka a Radegast index dražba

Po dlouhém vývoji a testování představil Radegast v sezoně 2014/15 speciální helmu se zabudovanou kamerou, která fanouškům i odborníkům přináší jedinečný pohled na hru očima hokejových bojovníků. Poprvé v hokejové historii byla použita 2. 11. 2014 během utkání TELH. Kamera zabudovaná v helmě snímá hru tak, jak ji bezprostředně vidí a zažívá hráč. S kamerou v helmě do akcí pravidelně vyráží největší bojovníci extraligy, vedoucí muži statistiky Radegast index.

Reklama
ČEZ

V rámci Radegast indexu jsou realizovány i další aktivity, např. aukce artefaktů hokejových bojovníků. Vedoucí muži Radegast indexu věnovali do veřejné dražby části své výstroje prověřené bojem a spolu s fanoušky tak pomohli dobročinným organizacím, se kterými jednotlivé kluby TELH dlouhodobě spolupracují.

Výsledky

Jen za sezonu 2014/15 vygenerovala komunikace Radegast indexu 270 mediálních výstupů napříč sportovními médii, a to zejména díky vlastnímu PR. V České televizi bylo odvysíláno 21 epizod pořadu Očima bojovníka, který nabízel záběry přímo z helmy. Unikátní pohled na hru přinášela pravidelně také videa umísťovaná na YouTube. Zhlédlo je bezmála půl milionu diváků. V komunikaci na Facebooku zaznamenala videa přes 12 tisíc lajků, 6327 komentářů a 354 sdílení. Zároveň se statistika k divákům dostala i prostřednictvím komentátorů ČT, kteří ji přirozeně zmiňují během přenosů či komentují předání zelené helmy před zápasy.

Agentura Concept One získala za projekt Radegast index – Očima bojovníka Louskáčka v kategorii inovativní využití technologie. Úspěšnost projektu však nedokládají pouze čísla, ale také reakce fanoušků, odborníků i samotných hráčů. Ti všichni ho přijali velmi pozitivně. „Radegast index je oceněním hráčů, bez kterých se hokej neobejde… na hráče, kteří takzvaně odvádí černou práci, popularita nezbývá. A Radegast indexu se to daří napravit,“ upozorňuje uznávaný hokejový expert a bývalý hráč David Pospíšil. Spolupráce Radegastu s Concept One pokračuje i v nadcházející hokejové sezoně, přičemž projekt bude rozšířen.




Důkladné testování helmy se Radegastu vrátilo v podobě výhradně pozitivních ohlasů fanoušků.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)