Asociaci mediálních agentur (ASMEA) jsme založili spolu s ostatními agenturami s cílem efektivně hájit zájmy mediálních agentur na českém trhu. Myslím si, že asociace takovéhoto typu v České republice doposud chyběla. Totiž asociace, která by hájila zájmy mediálních agentur, konkrétně v oblasti mediálních výzkumů a vztahů s auditory, prosazovala efektivnější komunikaci a strategické partnerství s jinými asociacemi na poli médií apod. Dalšími důvody pro to, že jsme se s ostatními členy Asociace komunikačních agentur (AKA) dohodli na vzniku ASMEA, byla skutečnost, že jsme také chtěli disponovat lepšími kontrolními mechanismy a mít vliv na financování tohoto spolku a kontrolu nad tímto financováním. Osobně jako nejdůležitější cíl vidím důraznější prosazování zájmů mediálních agentur ve spolupráci s ostatními členy a zlepšení image mediálních agentur u klientů. Důraz budeme klást na to, aby ASMEA byla sdružením kredibilních agentur. Na českém trhu vzniká v poslední době řada nových a často velmi netransparentních agentur, které v ASMEA nebudou. Všechny agentury, které jsou členem ASMEA, přistoupily na systém fungování, který by měl zabezpečit, že Asociace mediálních agentur bude flexibilní a pružná při rozhodování a prosazování zájmů svých členů. V praxi to znamená, že jsme se domluvili, že každá skupina bude mít zastoupení jedním členem, který bude hájit zájem všech agentur dané skupiny. Konkrétně za VivaKi (tj. divize ZenithOptimedia, Newcast, Performics, Starcom Mediavest) jsme nominovali Martinu Říhovou, CEO Starcom Mediavest. Věřím, že se nám prostřednictvím ASMEA podaří zlepšit vnímání mediálních agentur u klientů a členství v asociaci bude zároveň garancí důvěryhodnosti dané agentury.
Asociace tohoto typu v České republice doposud chyběla.