Vymyslet dobrou kampaň je věda. Stejně dobře ji odprezentovat je věda přinejmenším srovnatelně náročná. Každý jeden krok, od výběru místa přes výběr formátu až po servis, má v procesu své nezastupitelné místo. Třetí letošní přílohu o outdoorové reklamě jsme se proto rozhodli pojmout praktičtěji a soustředili se na to, jak realizace dobré kampaně vypadá a co všechno vlastně obnáší. Věříme, že to pomůže klientům vytvořit si lepší představu o tom, co je při outdoorové kampani čeká a jaké jsou její možnosti. A outdoorovým reklamním společnostem ukáže, čím se chlubí jejich konkurence. Automat na žvýkačky na tramvajové zastávce, obří plakát na kolejích, internet v prodejnách nábytku či kampaň na baterky, která může být pár kroků od prodejny. Není toho málo, i když o nápaditých outdoorových kampaních by se v poslední době dal napsat celý časopis. Doufáme však, že i tento úzký výběr vám nabídne zajímavé čtení.