Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Precizní, náročná, ale kreativní věda

Vymyslet dobrou kampaň je věda. Stejně dobře ji odprezentovat je věda přinejmenším srovnatelně náročná. Každý jeden krok, od výběru místa přes výběr formátu až po servis, má v procesu své nezastupitelné místo. Třetí letošní přílohu o outdoorové reklamě jsme se proto rozhodli pojmout praktičtěji a soustředili se na to, jak realizace dobré kampaně vypadá a co všechno vlastně obnáší. Věříme, že to pomůže klientům vytvořit si lepší představu o tom, co je při outdoorové kampani čeká a jaké jsou její možnosti. A outdoorovým reklamním společnostem ukáže, čím se chlubí jejich konkurence. Automat na žvýkačky na tramvajové zastávce, obří plakát na kolejích, internet v prodejnách nábytku či kampaň na baterky, která může být pár kroků od prodejny. Není toho málo, i když o nápaditých outdoorových kampaních by se v poslední době dal napsat celý časopis. Doufáme však, že i tento úzký výběr vám nabídne zajímavé čtení.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)