Polsko vrací úder! Je to trefa do černého?

 

 

Já nesrdíčko tuto kampaň. Milovat polskou pšenici jen proto, že jí Poláci hodně vypěstují? To se nestane. Pečivo ve tvaru srdíčka? Chci pečivo, co vypadá jako pečivo a chutná jako pečivo.

null

Jakub Krčík, senior copywriter, Ogilvy & Mather

 

Návrhy na další vizuály v kampani: Miluji polskou posypovou sůl, Miluji polskou rýži s olovem a Miluji polské bezlepkové křupky s lepkem. Ale na to už by se ve fotobance hůř hledaly vizuály.

null

Martin Vašíček, creative director, Hullabaloo

 

 

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345