Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Piano Media ohlásilo společnou fúzi s Tinypassem

Společnost Piano Media, původně slovenský start-up zabývající se realizací mediálních paywallů, pokračuje v expanzi. Firma oznámila v tiskové zprávě své sloučení s americkou službou Tinypass.

Obě firmy, které se zabývají vývojem SaaS (Software as a Service), budou fungovat nově pod sjednoceným názvem Piano.

Investoři Piana už loni na podzim koupili společnost Press+, která měla tehdy na americkém trhu dominantní pozici.

Reklama
ČEZ

V čele nového tělesa stane jako CEO Trevor Kaufmann, jenž působil na stejné pozici i ve firmě Tinypass. V této pozici vystřídá dosavadní šéfku Piana Kelly Leachovou. Ta však ve firmě zůstane jako členka jejího představenstva a odborná poradkyně.

„Byznys na poli digitálních médií se čím dál více zaměřuje na zpeněžení svých věrných uživatelů. Spojení firem Tinypass s Piano Media umožní vydavatelům a mediálním institucím nejefektivnější monetizaci a zpřístupní nejpoužívanější analytické nástroje,“ řekl k transakci Trevor Kaufmann.

Piano bude po fúzi pracovat pro 1200 digitálních i multikanálových médií na světě. Mezi dosavadní klienty Piano Media patřily DC Thomson, Agora SA, IBT Media nebo DuMont Schauberg, Tinypass měl v portfoliu News Corp, Time nebo třeba NBC Universal. Tyto klienty bude zastupovat i společná firma Piano.

Za sídlo si Piano zvolilo One World Trade Center v New Yorku, současně si ponechává i pobočky v Evropě, konkrétně v Rakousku, Rusku a také na Slovensku, kde původně začínalo.

Piano pokračuje i na Slovensku

U východních sousedů Piano nabízí svůj platební systém dodnes. Jeho původní ambicí bylo shromáždění většiny velkých slovenských médií pod jeden paywall, jenž by umožňoval přístup k jednotlivým textům. Z projektu však časem vystoupily deník Pravda, Trend nebo Hospodářské noviny.

Nikdy do něj nevstoupil slovenský Axel Springer, jenž v zemi vydává bulvární deník Nový Čas nebo nejčtenější tamní lifestylový časopis Eva.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)