Philips se svou řadou osobní péče (epilátory, masážní kartáčky apod.) a britské vydavatelství Hearst se svými lifestylovými tituly Cosmpolitan a Elle uzavřely partnerství za účelem kampaně Beuty Heroes. Mezinárodně pojatý projekt potrvá do konce tohoto roku. Philips si činí ambice stát se lídrem v segmentu osobní péče, Hearst pak věří v rekordní návštěvnost svých webů.
Koncept staví na komunikaci šesti vybraných blogerek se zaměřením na líčení a péči o pleť. Vybrány byly z klíčových trhů pro Philips, tedy z Anglie, Jižní Koreje, Číny, Ruska, Francie a Německa. Centrální platformou je stejnojmenný web www.beautyheroes.com, na kterém jednotlivé blogerky vystupují střídavě i společně, sdílejí tipy na líčení a komunikují se čtenářkami obou měsíčníků z různých koutů světa, společným jazykem je samozřejmě angličtina.
Žádné začátečnice
Platforma Philipsu a Hearstu spočívá i v testování výrobků blogerkami a sdílení vlastních zkušeností s nimi napříč „holčičím“ publikem. Šestici blogerek vybíraly obě firmy téměř půl roku, volba padla na zkušené dívky. Němka Jessica Weissová je doma známá jako autorka blogu LesMads a příležitostně publikuje vlastní e-zine. Ve světě módy a krásy umí chodit též Britka Paula Goldsteinová s přezdívkou Eclectic Paula. Koreu zastupuje youtuberka Liah Yoo s početným publikem fanoušků a VIP statusem. Zároveň přispívá sloupky do Cosmpolitanu. Na čínském trhu pomáhá Queenie Chan, rovněž youtuberka a autorka knihy o péči o krásu a designérka vlastní řady štětců na make-up. Trendy pro francouzský trh v segmentu kosmetiky nastoluje další blogerka, Capucine Piotová, a k Ruskám hovoří jménem Philipsu modelka a spolumajitelka obuvnické značky Kat Maconie Victoria Sekrier.