On-line / KVĚTEN 2015

pořadí3

zadavatel reklamyMall.cz

produkt bílá elektronika

reklamní agenturain-house

mediální agenturain-house

pořadí2

zadavatel reklamyMall.cz

produkt spotřební elektronika

reklamní agenturain-house

mediální agenturain-house

pořadí1

zadavatel reklamyUniqa

produktpojištění vozidel a domácností

reklamní agenturaneuvedeno

mediální agenturaneuvedeno

vítěz měsíce

Klasický banner průměrné kreativy, značka je dobře vidět, ale důvodů, proč na něj kliknout, poskrovnu.Nielsen Admosphere je výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Vedle metodologicky a technologicky náročných projektů realizuje všechny typy marketingového výzkumu a vyvíjí moderní nástroje pro sběr, analýzu i interpretaci dat. Více informací na www.nielsen-admosphere.cz.

bodové hodnocení panelu expertů m&m

Pořadí Název kreativy Průměrná známka

1. Uniqa 6,33

2. Mall.cz 6,18

3. Mall.cz 6,17

4. Sazka Bet 5,92

5.-6. Altisport 5,33

5.-6. Pepa.cz 5,33

7. UPC 5,18

8. Domodi 4,92

9. Student Agency 4,83

10. proděti.cz 4,50

Altisport

UPC

Domodi

Student Agency

Sazka Bet

proděti.cz

pepa.cz

 

Snaha sladit produktové řešení s kreativou. Nekomplikované, čisté grafické provedení. Kristina Lenková, mBank, ředitelka marketingu Kvalitní design a copy aspoň trochu s nápadem. Až na ta tlačítka, ta jsou šílená.

Petr Pluháček, Dobrý web, marketingový a PR manažer

Povedené znázornění produktu, vše čitelné a jasně propojené se značkou.

Klára Bednářová, Nielsen Admosphere, account manager

Bez konzistence ve vizuálním ztvárnění, jinak v rámci bannerů standard a jasné propojení se značkou e-shopu.

Rodolfo Biglié, Swimming Pool, digital creative director

Lepší zpracování call to action než u Uniqy a Mall.cz.

Rodolfo Biglié, Swimming Pool, digital creative director

Jasné sdělení a call to action, opět lepší než u první trojice v hodnocení.

Rodolfo Biglié, Swimming Pool, digital creative director

Z vizuálu je vidět, že jde o slevovou nabídku, přiřazení ke značce není však na první pohled zřejmé. Použití různých fontů působí rušivě.

Klára Bednářová, Nielsen Admosphere, account manager

To vypadá spíše jako billboard. Pavel Tesař, Pleon Impact, communication consultantTak tohle je peklo.

Petr Pluháček, Dobrý web, marketingový a PR manažer Alespoň náznak emocí ve fotce je v reklamách na cestování příjemný.

Roman Čihalík, Nydrle, kreativní ředitel

„Low-cost“ ze všech úhlů pohledu. To samé platí i pro Pepa.cz.

Kristina Lenková, mBank, ředitelka marketingu

 

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard