pořadí3
zadavatel reklamyMall.cz
produkt bílá elektronika
reklamní agenturain-house
mediální agenturain-house
pořadí2
zadavatel reklamyMall.cz
produkt spotřební elektronika
reklamní agenturain-house
mediální agenturain-house
pořadí1
zadavatel reklamyUniqa
produktpojištění vozidel a domácností
reklamní agenturaneuvedeno
mediální agenturaneuvedeno
vítěz měsíce
Klasický banner průměrné kreativy, značka je dobře vidět, ale důvodů, proč na něj kliknout, poskrovnu.Nielsen Admosphere je výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Vedle metodologicky a technologicky náročných projektů realizuje všechny typy marketingového výzkumu a vyvíjí moderní nástroje pro sběr, analýzu i interpretaci dat. Více informací na www.nielsen-admosphere.cz.
bodové hodnocení panelu expertů m&m
Pořadí Název kreativy Průměrná známka
1. Uniqa 6,33
2. Mall.cz 6,18
3. Mall.cz 6,17
4. Sazka Bet 5,92
5.-6. Altisport 5,33
5.-6. Pepa.cz 5,33
7. UPC 5,18
8. Domodi 4,92
9. Student Agency 4,83
10. proděti.cz 4,50
Altisport
UPC
Domodi
Student Agency
Sazka Bet
proděti.cz
pepa.cz
Snaha sladit produktové řešení s kreativou. Nekomplikované, čisté grafické provedení. Kristina Lenková, mBank, ředitelka marketingu Kvalitní design a copy aspoň trochu s nápadem. Až na ta tlačítka, ta jsou šílená.
Petr Pluháček, Dobrý web, marketingový a PR manažer
Povedené znázornění produktu, vše čitelné a jasně propojené se značkou.
Klára Bednářová, Nielsen Admosphere, account manager
Bez konzistence ve vizuálním ztvárnění, jinak v rámci bannerů standard a jasné propojení se značkou e-shopu.
Rodolfo Biglié, Swimming Pool, digital creative director
Lepší zpracování call to action než u Uniqy a Mall.cz.
Rodolfo Biglié, Swimming Pool, digital creative director
Jasné sdělení a call to action, opět lepší než u první trojice v hodnocení.
Rodolfo Biglié, Swimming Pool, digital creative director
Z vizuálu je vidět, že jde o slevovou nabídku, přiřazení ke značce není však na první pohled zřejmé. Použití různých fontů působí rušivě.
Klára Bednářová, Nielsen Admosphere, account manager
To vypadá spíše jako billboard. Pavel Tesař, Pleon Impact, communication consultantTak tohle je peklo.
Petr Pluháček, Dobrý web, marketingový a PR manažer Alespoň náznak emocí ve fotce je v reklamách na cestování příjemný.
Roman Čihalík, Nydrle, kreativní ředitel
„Low-cost“ ze všech úhlů pohledu. To samé platí i pro Pepa.cz.
Kristina Lenková, mBank, ředitelka marketingu