Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

On-line / KVĚTEN 2015

pořadí3

zadavatel reklamyMall.cz

produkt bílá elektronika

Reklama
Know

reklamní agenturain-house

mediální agenturain-house

pořadí2

zadavatel reklamyMall.cz

produkt spotřební elektronika

reklamní agenturain-house

mediální agenturain-house

pořadí1

zadavatel reklamyUniqa

produktpojištění vozidel a domácností

reklamní agenturaneuvedeno

mediální agenturaneuvedeno

vítěz měsíce

Klasický banner průměrné kreativy, značka je dobře vidět, ale důvodů, proč na něj kliknout, poskrovnu.Nielsen Admosphere je výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Vedle metodologicky a technologicky náročných projektů realizuje všechny typy marketingového výzkumu a vyvíjí moderní nástroje pro sběr, analýzu i interpretaci dat. Více informací na www.nielsen-admosphere.cz.

bodové hodnocení panelu expertů m&m

Pořadí Název kreativy Průměrná známka

1. Uniqa 6,33

2. Mall.cz 6,18

3. Mall.cz 6,17

4. Sazka Bet 5,92

5.-6. Altisport 5,33

5.-6. Pepa.cz 5,33

7. UPC 5,18

8. Domodi 4,92

9. Student Agency 4,83

10. proděti.cz 4,50

Altisport

UPC

Domodi

Student Agency

Sazka Bet

proděti.cz

pepa.cz

 

Snaha sladit produktové řešení s kreativou. Nekomplikované, čisté grafické provedení. Kristina Lenková, mBank, ředitelka marketingu Kvalitní design a copy aspoň trochu s nápadem. Až na ta tlačítka, ta jsou šílená.

Petr Pluháček, Dobrý web, marketingový a PR manažer

Povedené znázornění produktu, vše čitelné a jasně propojené se značkou.

Klára Bednářová, Nielsen Admosphere, account manager

Bez konzistence ve vizuálním ztvárnění, jinak v rámci bannerů standard a jasné propojení se značkou e-shopu.

Rodolfo Biglié, Swimming Pool, digital creative director

Lepší zpracování call to action než u Uniqy a Mall.cz.

Rodolfo Biglié, Swimming Pool, digital creative director

Jasné sdělení a call to action, opět lepší než u první trojice v hodnocení.

Rodolfo Biglié, Swimming Pool, digital creative director

Z vizuálu je vidět, že jde o slevovou nabídku, přiřazení ke značce není však na první pohled zřejmé. Použití různých fontů působí rušivě.

Klára Bednářová, Nielsen Admosphere, account manager

To vypadá spíše jako billboard. Pavel Tesař, Pleon Impact, communication consultantTak tohle je peklo.

Petr Pluháček, Dobrý web, marketingový a PR manažer Alespoň náznak emocí ve fotce je v reklamách na cestování příjemný.

Roman Čihalík, Nydrle, kreativní ředitel

„Low-cost“ ze všech úhlů pohledu. To samé platí i pro Pepa.cz.

Kristina Lenková, mBank, ředitelka marketingu

 

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)