Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nova registruje nové pořady

Televizní trh netrpělivě čeká na tiskovou konferenci k podzimním programovým novinkám na kdysi nejsledovanější české televizi, TV Nova. Poté co v polovině prázdnin představila své programové plány Česká televize a o týden později i komerční TV Prima, je Nova posledním, kdo zatím neodtajnil své podzimní trumfy.

O jejich složení ale může něco napovědět aktuální registrace u Úřadu pro průmyslové vlastnictví, kde si Nova minulé pondělí zaregistrovala hned šest nových ochranných známek.

Vše v pravý čas

Ze zápisu není jasné, zda jde skutečně o názvy pořadů, nebo o jiné, nespecifikované produkty z portfolia skupiny CET 21, která si ochranné známky zaregistrovala. Konkrétně jde o tyto registrované názvy: Zdravé jádro, Dědicové, Dva v tom, Za každou cenu, Na vodě a Ať to stojí, co to stojí.

Reklama
Abovalve

PR manažerka společnosti CET 21 Anna Suchá odmítla konkrétní programové plány upřesnit s tím, že TV Nova neustále pracuje na přípravě nových projektů. „Detailní informace k nim prozradíme v pravý čas,“ dodala Suchá.

Podle názvu pořadu se dá možný zahraniční vzor vysledovat minimálně u posledně jmenovaného pořadu Ať to stojí, co to stojí, který je doslovným překladem anglického Whatever it takes, což je název on-line show, ve které se americký showman Grant Cardone snaží sehnat ideální zaměstnance pro svoji firmu. K založení show ho inspirovaly problémy majitelů malých firem se sháněním kvalifikovaného personálu. Jak se píše v propagačních materiálech pořadu, Cardoneho nezajímá, zda je uchazeč chytrý nebo splňuje potřebné požadavky, důležité je, zda je ochoten udělat cokoliv, aby pro něj mohl pracovat.

Cardoneho show se ale vysílá teprve od ledna a název dalšího registrovaného pořadu Za každou cenu napovídá, že se Nova možná neinspirovala zahraničním vzorem, ale přijde s něčím původním. Show to však bude určitě!


„Jste schopni získat práci za každou cenu?“ ptá se bavič Grant Cardone ve svém pořadu Whatever it takes!

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)