Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Náš grunt edukuje o cukru

Síť farmářských potravin Náš grunt spouští edukativní kampaň, jejímž cílem je upozornit na skrytý cukr v masově vyráběných potravinách. Hlavním motivem celé kampaně jsou včely. Ty nechal Náš grunt otestovat produkty, které, ač jsou dokonce někdy označovány za zdravé, obsahují tolik cukru, že z nich včely vyprodukovaly med. Toto sdělení a návrh řešení – konzumaci poctivých produktů z přírodních surovin – bude značka šířit primárně v on-line prostředí formou videa s celým experimentem. Kampaň má ambici nejen na problematiku upozornit, ale také vzbudit veřejnou diskusi. Myšlenka pochází z kreativní dílny agentury McCann Prague, která se stará také o produkci a média. V první vlně zasáhne komunikace outdoor, print, on-line a následně bude Náš grunt šířit téma prostřednictvím PR. Samozřejmostí jsou pak podpůrné aktivity v místě prodeje včetně POS materiálů.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)