Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Myslbek vybíral agentury

Ve výběrovém řízení Nákupní galerie Myslbek uspěly agentury NydrleUnderline. Zatímco Nydrle ze skupiny Kindred Group se bude starat o strategickou a kreativní část marketingu Myslbeku, Underline získala digitál a PR. Výběrového řízení se zúčastnilo 10 komunikačních agentur. Obě agentury získaly svůj díl práce do konce roku 2016. Úkolem agentur je nyní vytvořit pro Nákupní Galerii Myslbek novou komunikační strategii s cílem zvýšit její znalost a návštěvnost. První kampaň z dílny nových agentur bude spuštěna během září a objeví se v off-line i on-line kanálech.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)