Reklama
Megaboard

Mlékárna Hlinsko spouští produktovou kampaň

Mlékárna Hlinsko rozjíždí kampaň zaměřenou na produkty v tubách – Jesenku, Pikao a Piknik. Primárním cílem kampaně je vyvolání motivace ke koupi, sekundárně pak posílení pozitivní image u cílové skupiny s těžištěm posunutým k mladší generaci. Claim kampaně zní Pokaždé jako poprvé. „Chceme tím našim zákazníkům připomenout, že Jesenka, Pikao i Piknik chutnají stále stejně, jako když je ochutnali poprvé. Je jedno, jestli to bylo před rokem, nebo před dvaceti lety,“ vysvětlila marketingová manažerka Mlékárny Hlinsko Veronika Pácaltová. Hlavního tématu kampaně se drží i dvojice hraných spotů z dílny agentury McCann Prague a produkční společnosti Punch, které jsou ekvivalentem TV kampaně. Kampaň poběží hlavně na internetu, hlavní platformou pro komunikaci bude facebookový profil Tatra se základnou přes 15 tisíc fanoušků v návaznosti na microsite na stránce www.pokazdejakopoprve.cz, na které se budou moci lidé za pomoci svých vlastních fotografií zapojit do soutěže o zajímavé ceny. Dva klíčové vizuály se objeví i v printu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále