Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mlékárna Hlinsko spouští produktovou kampaň

Mlékárna Hlinsko rozjíždí kampaň zaměřenou na produkty v tubách – Jesenku, Pikao a Piknik. Primárním cílem kampaně je vyvolání motivace ke koupi, sekundárně pak posílení pozitivní image u cílové skupiny s těžištěm posunutým k mladší generaci. Claim kampaně zní Pokaždé jako poprvé. „Chceme tím našim zákazníkům připomenout, že Jesenka, Pikao i Piknik chutnají stále stejně, jako když je ochutnali poprvé. Je jedno, jestli to bylo před rokem, nebo před dvaceti lety,“ vysvětlila marketingová manažerka Mlékárny Hlinsko Veronika Pácaltová. Hlavního tématu kampaně se drží i dvojice hraných spotů z dílny agentury McCann Prague a produkční společnosti Punch, které jsou ekvivalentem TV kampaně. Kampaň poběží hlavně na internetu, hlavní platformou pro komunikaci bude facebookový profil Tatra se základnou přes 15 tisíc fanoušků v návaznosti na microsite na stránce www.pokazdejakopoprve.cz, na které se budou moci lidé za pomoci svých vlastních fotografií zapojit do soutěže o zajímavé ceny. Dva klíčové vizuály se objeví i v printu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)