Reklama
Megaboard

Milion šišek pro Kostelecké

Pomocí letní kampaně s názvem Vyfoť svoji šišku se Kostelecké uzeniny, spadající do koncernu Agrofert, rozhodly oslovit i mladší věkovou generaci. V tom jim měly pomoct populární youtuberky, se kterými v rámci spolupráce natočil zadavatel několik propagačních spotů. Mladí uživatelé pak na základě identifikace s těmito známými tvářemi šířili videa ve velké míře sami a virálně. Každý den se soutěžilo o bedny salámů v hodnotě dvou tisíc korun a hlavní výherce si jednou za týden odnesl deset tisíc v hotovosti. Kampaň na sociálních sítích pod vedením digitální agentury Aqua Digital zasáhla více než milion uživatelů.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále