Mediálkou Lidlu je Starcom

Řetězec diskontních prodejen Lidl si pro nákup a plánování mediálního prostoru vybral agenturu Starcom. Výběrové řízení trvalo dva měsíce a zúčastnilo se ho pět agentur, včetně M2M, která svůj post neobhájila. Kontrakt se týká britského trhu, kde mediální výdaje německé společnosti prudce rostou – v roce 2013 činily 21 milionů liber, za posledních 12 měsíců se zvýšily na 50 milionů liber. Největší investice směřovaly do televizní reklamy (26 milionů), za ní následoval tisk (20 milionů) a outdoor (1 milion), uvádí výzkumná agentura Nielsen. Odhadovaný rozpočet pro tento rok činí 70 milionů liber. Starcom se bude starat o plánování a nákup prostoru v tisku, televizi, outdooru i na internetu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)