Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mediálkou Lidlu je Starcom

Řetězec diskontních prodejen Lidl si pro nákup a plánování mediálního prostoru vybral agenturu Starcom. Výběrové řízení trvalo dva měsíce a zúčastnilo se ho pět agentur, včetně M2M, která svůj post neobhájila. Kontrakt se týká britského trhu, kde mediální výdaje německé společnosti prudce rostou – v roce 2013 činily 21 milionů liber, za posledních 12 měsíců se zvýšily na 50 milionů liber. Největší investice směřovaly do televizní reklamy (26 milionů), za ní následoval tisk (20 milionů) a outdoor (1 milion), uvádí výzkumná agentura Nielsen. Odhadovaný rozpočet pro tento rok činí 70 milionů liber. Starcom se bude starat o plánování a nákup prostoru v tisku, televizi, outdooru i na internetu.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)