Reklama
Megaboard

McDonald’s se omluvil za vykradení nápadu

Fastfoodový řetězec McDonald’s spustil v USA kampaň s romantickými fotkami zamilovaných dvojic na lavičce, na trávě či pod stromem. Vždy jednu osobu z páru však nahradil svými cheeseburgery. Vtipná série obrázků však má háček: ukázalo se, že je to vykradený nápad dvou freelancerů. Kristina BakrevskiDavid Sikorski o měsíc dřív nafotili stejně aranžované fotografie, jen s buritem. Jejich snímky potom zpopularizoval server Buzzfeed. McDonald’s úlet přiznal, oběma se omluvil a obrázky ze sociálních sítí smazal.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Domi Alagia, DVTV
Neziskovky
EBMA

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále