Nový web společnosti je zaměřený na byznys, uživatelům umožňuje rychlou orientaci a jeho podoba je optimalizovaná i pro mobilní zařízení. Web je rozdělený do několika sekcí podle jednotlivých mediatypů. Část on-air představuje všechna rádia sdružená pod hlavičkou Lagarde`re. „Nový web bude sdílet odborný obsah našich strategických partnerů, kterými jsou v rádiu Radiohouse a v řadě digitálních oblastí pak Cognito a Gauss Algorithmic. Přirozenou součástí budou informace z posílené eventové divize No Limits a z marketingového magazínu Zet,“ říká Petr Uchytil, ředitel strategického marketingu Lagarde`re. Produkční divizi No Limits představuje záložka Events, včetně ukázek řešení klientských zadání. O dění ve skupině a novinkách informují také tiskové zprávy a články v rubrice Témata.Web zahrnuje rovněž informace o reklamě. Nový web pro Lagarde`re vytvořila společnost Cognito.