Reklama
Megaboard

KMV s Mattoni Schorle v síti

Karlovarské minerální vody spustily letní kampaň pro perlivý nápoj Mattoni Schorle na Facebooku. Padesáti fanouškům slibují, že nechají jen pro ně uzrát jablka s jejich iniciálami, a to s pomocí speciální šablony na nedozrálé ovoce. Stačí, když originálně popíší, „jak dávají lásce šťávu“. Kampaň připravila agentura Symbio. Nápad šablony se objevil i v reklamě Tesca v zimě, kdy na Valentýna prodávalo ovoce se vzory od firmy Viss.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále