Karolína Topolová

Karolína Topolová

generální ředitelka AAA Auto


1. S jakou myšlenkou jste včera uléhala?

V kolik asi tak bude vstávat má rok a půl stará dcera a vytáhne mě z postele?


2. Co vás dnes ráno napadlo jako první?

Proběhl mi před očima můj dnešní diář plný schůzek.


3. Co na lidech milujete?

Energii, nápady a smysl pro humor.


4. Kolik jste dnes už viděla reklam?

Mnoho, už mám profesionální deformaci – vidím je všude.


5. Z čeho máte momentálně strach?

Strach mám jen o dceru a ten je bezvýhradný a už napořád.


6. První věc, kterou jste si za své peníze koupila?

Za první vydělané peníze, což bylo ještě na střední škole z letní brigády, jsem pořídila rodičům stěnu do obývacího pokoje.


7. Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Nebo teprve přijdou?

Z hlediska utrácených peněz již ano, ale s ohledem na nápady a možnosti jsem si jistá, že pořád budou chodit nové a nové podněty a na zlaté časy se teprve blýská.


8. Investovala jste v poslední době do něčeho luxusního?

Ano, do času stráveného s rodinou.


9. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?

Většinou vleže, na čtení mám jen velmi krátký čas v posteli před spaním.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk