Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kärcher upravil své logo. Má být lépe čitelné

Společnost Kärcher představila nové firemní logo, které má být modernější a lépe čitelné. „V podobě nového loga se odráží charakteristiky naší značky – síla inovace a kvality,“ říká Hartmut Jenner, předseda představenstva společnosti Alfred Kärcher GmbH & Co. V pozměněném logu byl nahrazen doposud používaný font Helvetica fontem FF Clan Pro, písmo má působit jednodušeji. Pečeť ve tvaru tří trojúhelníků byla od slovní ochranné známky oddělena.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)